Hayatta kişiliğinizle, idealist karakterinizle bi'şeyleri başarınca nedense o zamana dek yaptığınız fedakârlığı bilmezden gelenler olur ve başarınızdan hırsla pay isterler, hâlbuki fedakârlığınıza kimse talip olmak istemez acaba neden? 🤔🤔 #tubasueda 🍀🍀
Güncellemeler
+1 yıl
😃😃
Hayatta bi'şeyleri başarırken yaşadığınız sıkıntıları bedava dağıtmaya kalksanız, kaç kişi tâlip olur?
herkes sonuca bakıyor o sonuca ulaşırken çektikleri çile pek önemli değil bu yüzdendir ki sen ne yaparsan yap ne acılar çekersen çek başardığında yaptıklarından ziyade olduğun yerde gözleri oluyor
dolayısıyla o acılara kimse talip olmaz ilgilendikleri tek şey kolayca senin elinden almak o şeyi tek amaçları bu
Sıkıntılar kişiye özeldir. bilene bileyleme taşıdır. Ben bugüne kadar hepsini taşıdım hallettim ve kendimi bunlarla bileyledim Başkasına vermeye gerek yok bu hayatta insan ya hak ettiğini yaşar ya da yaşattığıni yaşar bu yüzden ben hak ettiğimi yaşamaya devam edeceğim