Selammmsss 😌
Alnıma “elalemden bana ne” yazıp gezecem.

#sosyetic
Bedelini Benim ödediğim bir Hayat hakkında yorum yapma iznini size kim verdi?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Semiiiceeennkkk 💣
Selammmsss 😌
Alnıma “elalemden bana ne” yazıp gezecem.

#sosyetic
Bedelini Benim ödediğim bir Hayat hakkında yorum yapma iznini size kim verdi?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Semiiiceeennkkk 💣
"Haddinizi bilmek sizin, bildirmek benim elimde.." Anlayana tabi.. Alnım biraz daha geniş olsaydı neler neler yazardım da işte..
Anlatmakla anlıyorlar aslında. Kimse canım değil ama işlerine gelmiyor.. Ben yazarım da söylerim de.. Kimin neresine denk geliyorsa gelsin..
Şöyle bir hikaye var..
Çobanın biri, az ilerde havlayan köpeğin yanına gitmiş.. Havlıyor ama kuyruğu fena titriyor.. Hayırdır ne havlıyorsun diye sormuş..
-Şurda bir kurt var. Ona havlıyorum.
-E o zaman kuyruğun neden titriyor?
-Çünkü ondan korkuyorum.
Eee demiş çoban.. Ya havlamayacaksın ya da kuyruğun titremeyecek..!
Kısacası; ne titrettik bee.. 😄
Kaç ölü, kaç yaralı durum değerlendirmesi yapıcam bu görüşten sonra az bekleyiniz shshsh😃👌
Ölünce keyif alamıyorum.. Yaralı yaralı bakmaları yok mu..
Yaraamm içerde şarkısını söyletiyor resmen..
Bas gaza aşkım basss gaza 😃
😂😂
Aaaa Semicenk yeni parça çıkarmış 😍
Soruyu cevaplar cevaplamak dinleyeceğim. ❤
İnsanlara anlatmaya yorulduğum bir şey yok aslında. Zaten sorun da burada. Bazen ilgisiz olduğumu düşünüyorlar ama alakası yok. Sadece yüz yüze konuşmayı daha çok seviyorum ve benim bir insanla birkaç gün, bir hafta vs. her neyse konuşmamam onu sevmediğim anlamına gelmez. Bu yani, fazla bir şey değil bence.😅
Cevaplamaz* gerçekten yeter şu klavye, of! 😒
Of ama ben kızdıracaktım sen düzeltmişsin 😏😂
Dinle 💁♀️ Beğendin mi söyle. Yanii sen şey yazdır “merak etmeyin hepinizi seviyorum” shshsh
Keşke şarkıyı sadece Semicenk söyleseydi dedim düet yerine. 😅 Funda Arar ve Mustafa Ceceli ile yaptığı kadar beğenemedim ya.
@Neyapacaksınkiiiiii sitenin Tdk'si yapalım seniii😂
Var mı ki öyle bir şey, varsa hemen almalıyım. 😄
@Sosyetic_SehqiiL ah evet "Sevgim azalmadı merak etmeyin" de yazabilirim. 😄
Off nicki de yazamadım ahshshs neyse 😂
@padisahinkizi bence sadece O söylesin :D düet müet yapmasın
Ya evet kesinlikle, tek başına söylese de şöyle keyifli keyifli dinlesek 😂
Bencede 🥹
Cevap
33Cevap
Onlar için alnımda yazı ile dolaşacağıma, onlar bir kaç adım geri durmayı ve susmayı bilsin.
Kimseyle zaman kaybetmiyorum.
Duygusal olarak ulaşılmaz bir yapım var, kimseden etkilenmem, hoşlanmam, aşık olmam kolay kolay ama libidom gereği yakınlaşırım. Libidomu kendilerine olan ilgim sanmaları can sıkıcı ve neden duygusal tanisikligi reddettigimi aciklamak zorunda kalmak ayri can sıkıcı. Kimseyle uzun sureli muhattap olmak istemiyorum ani yasayip gecmek istiyorum olay bu ama hep duygusal melankolik tipler beni buluyo. Kirici, egoist bi insan da degilim kimseye kendini yetersiz hissettirmekte istemiyorum o yuzden aciklamaya calisiyorum ama nafile.
#selamgençlik 🍀🍀
Yengeç burcu değilim Aslan burcuyum 😅😅
#tubasueda 🍀🍀
Aaaa bilmiyordum 😅😅
Artık biliyorsun 😅😅
Evet öğrendim :D
Neden diye sorsana 🙄
Neden 😂
Burçların geçiş günlerinden hiç bir astroloji uzmanı bahsetmiyor ama aslında tüm burçların başladıkları ve bittikleri ilk ve son beş gün var ya işte onlar geçiş günleri. O günlerde doğunca kişinin doğum haritasına göre kişiye özgü bir durum gelişiyor. 🙄😌
Oha yoksa bende boğa değil miyim 🙄
Bize belirtilen tarihlere boyun eğmekten boyun fıtığı oluyoruz soso😅 Belki de değilsin belki ve bunu en iyi bilecek sensin. Karakter özelliklerinden yola çıkarak bulabilirsin..😌💝
😃♥️ tamam tatlım
😍😍
Senin doğum günün hangi gün sosocum 🙄
Benim 21' i Temmuz' un 🍀🍀
Mayısın on3ü 😅
Sen kesin boğasın bence sınır tarihlerde değil 😌😅
Evet ben has boğayım tüm sempatikliğim ve şirinliğimle :D sinirim ve öfkemle, kıskançlığımla off shshsjsh
Ben de has aslanım djsfjds
Akrabalar görsün diye, benim hayatımdan sizene diye yazmak sonra da gözlerine sokup gözlerini oymak istiyorum.
Kız ne istiyorsun akrabalardan :D
Ben pek bişey istemiyorum aslında 😅onların dili durmuyor
Hee kurban olduğum Rabbim bunlara vermiş dişi pabuç kadar :D
Hiç deme ya kendilerine bakmadan konuşuyorlar 😂kıran girsin
İsteyen girsin çıksın :D akrabalar umrumdışı. Sana yüzde yüz hak veriyorum
Teşekkürler beybii😅❤☕
♥️♥️♥️
Siz önce kendinize bakın ya da ilgilenmiyorum.
Kim ne söylemek için yanaşırsa önce alnımı okusun.😄
Abdülhamid; Kıbrıs'ı satmadı, kiraladı demekten yoruldum inatla anlamıyorlar :D
Yüce mevlam başka dert vermesin 🙏😅
Ben çok yemiyorum. Ben yemekten kilolu değilim ! Hastayım ve bu yan etkisi ! Az ye demeyi kesin sizi lanet olası s ürtukler 😂 son cümlede emin degilim
puahahah :D çok iyi ya
Evet dudaklarım orijinal kendime ait diye alnıma yazabilirim artık 😂
shshsj :D
Alnıma değilde boynuma pankart asarak dolaşıcam yakında.
Ne yazacak onda :D
Mükemmel fikir :D bende kalp çizebilirim kenarına köşesine 😃
Ne dersek diyelim ne yazarsak yazalım karşımızdakiler kapasitelerine göre anlayacak o yüzden ben boşverdim.
Kim neyi nasıl anlamak istiyorsa istesin.
:)
"Artık beni başkalarıyla kıyaslamayın " derdim hele ki akrabalarım o okumuş kazanmış şurayı diye diye beynimi yediler ama adamlığında hayır yok
Olabilir banane demek istiyorum. Dedikodu getirmesinler bana yeter. Valla ortaligi cok kotu karistiricam artik. Herkes birbirinin kuyusunu kaziyor. Dinlemek zorunda degilim bu sacmaliklari 🙄
Gerek yok öyle şeylere, yazsam yine aynı anlamazlar. Anlamak isteyen konuştuğumda veya konusmasam da anlar zaten. Yeterki için de istek olsun.
mesela ben çok geziyorum insanların zoruna gidiyor bunu çok gördüm bende onlara şunu diyorum param varki geziyorum.
Alnım o kadar genişde değil yazdırayım ama
Kilo alamıyorum diye yazdırmayı isterdim teşekkürler 👋🏻
O resimdeki kızı canlı hayatta o şekilde görsem heralde bir ömür geçse neden öyle bi şekle büründüğünü anlayamazdım😀
Samimiyetsizsiniz , bunu yazıp dolaşalım çok var😂
"Hayır, aklınızı okuyamıyorum. Lütfen kendinizi ifade ediniz"
Dışardan soğuk ve güçlü görünmem hiç üzülmediğim anlamına gelmez.
Hiçbirinizi sevmiyorum hepinizin a.. q bugünkü yazmak istediğim şeyler bunlar olurdu...
"2-3 yıl daha evlenmeyi düşünmüyorum, sormayın artık."
Neden evlenmiyorsun sorularına karşı "kısmet olmuyor yazısı" yazdıracağım heralde.
😜😜
Kardeşimle ikiz deyilim ben 2000 liyim kardeşim 2005 li
Hahah sizi karıştırıyorlar mı 😅
Evet en sinir olduğum şey
Okuma özürlü
Dinleme özürlü...
Bir milletiz
Neye yarar ki yazmak?
benimde çok şey yazasım var ama milletce okumuyoruz :(
Eminim ki alnımıza da yazsak kör taklidi yapıp bakmazlar
Var...
Hiç birinizin düşüncesi umrumda değil !
Diye yazmak isterdim
Galatasaray’ın müzesinde UEFA Avrupa kupası ve süper kupa 🏆 var.
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın lafı var biliyon dimi
Herkes anlaöak istediğini anladığı için, yorulmaya gerek yoktur. Kendimi bildikten sonra hiç..
Mutlu olmam için illa bişi olmasına gerek yok yazardım ya
Milletle kıyaslayıp durmayın, umrumda değilsiniz hicbiriniz👌
"Kalbimi birazcık daha az mı kırsanız?" yazabilirdim. 😊
1 kere söyler geçerim, anlamıyorsa hiç bir şey demem.
Hayır havalı biri değilim diyesim geliyor
Önyargı ile yaklasiyorlar
@efulimmm88 benim şey galiba ‘ arkadaşlar izin ve avans konusuyla ben ilgilenmiyorum ‘
Doğru ama cemal beyin evlatlığı olmak bunu gerektiriyor Gökhan bey 😎😂
Bir de bey olayı var degıl mı 🤦🏽
O kadar çok konuştum ki artık susmayı seçtim haha
Bu hayatta hiç bir şeye körü körüne inanmayın..
Bena tokanma morelim bozuhtur
Üst Düzey devlet çalışanıyım diye beni akpli zannediyorlar herhangi bir partiye kaydımda yok kapısından içeri girdiğimde yok
Ahhh bileklerimdeki dikiş izlerini boynuma tabela asip nasıl olduğunu yazacağım
Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin 😌
Herhangi bir skin sivesi degil konusma seklim. tr de dogdum buyudum, hayir almanci degilim altindaki sebep sadece agiz yapimin farkli olmasi olsa gerek.
gözlerim lens değil sormayınız yazıcam
Yaz gitsin 😃
Yalnız takılmak kibir değildir insan nasıl huzurlu hissediyorsa öyle davranmalı
Dikkat kırılabilir yazdırırdım
Evet 29 yaşındayım yazardım
Bana sorma 🚫 yazdirirdim
Terazi burçları dengesiz değildir.
"Benim moral 0 0 0" yazardım
Alnıma bedel yazdırmayı düşünüyorum
"VAKTIMI BOŞA HARCAMA"
akepeli uzak dur !
Evet, hiçbir şey anlamıyorlar ki neyi anlatayım.
Evet bu ara kilo aldim
Konuşmak için konuşmayın!
Sana ne yazın geçşn arkadaşlar kısa öz
Herkes özgür bir birey
Evet yaşım 41 sorup durmayın saçma sapan
"Herşeyin Farkındayım " 😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?