Üni okumaya doğuya gitmiştim mezun oldum bu sefer başka bir şehire taşındık sonra tekrar sınava girdim bu sefer marmara bölgesine gittim o kadar çelişkiliydi ki kxdjsj fark ettimde alışıyorsun bir zaman sonra zorlanmıyorsun heryerde yaşarsın gibi hissediyorsun ama işte çevren arkadaşların bilmem ne onlardan ayrılmak zor olabiliyor
Üniversite için başka şehire gideceğim. Heyecanlıyım sonuçta. Ama korkum yok yalnız kalmaktan falan. Alışkın olduğum için çabuk uyum sağlarım. Sadece yemek sorun benim için. Başkalarının önünde yemek yiyemiyorum. Yurtta kalırsam nasıl olucak bilmiyorum. Ev tutacak durumum da yok.
Yemek sorununu çözmelisin. Zamanla muhakkak alışacaksın ama hızlı alışman için biraz gayret göstermelisin. Karşındaki insanlar da senin gibi uzaktan gelmiş aynı durumdalar. Bazen yemekhanede bazen birlikte dışarıdan bir şeyler yiyeceksiniz o yüzden çok kasma rahat ol
Eskiden çok kolay uyumlanirdim şimdi o da yok, bence insan kendini çok salmadan bu duyguyu yaşayıp gecistirmeli sonra o sayfayı sonsuza denk kapatmalı En azından. Bunun doğru olduğuna inanıyorum. Bunu da yaşayıp önümüze bakmalıyız. Aksi halde ölmeyen ve bitmeyen herşeyi geri dönüşü var ve bedel ödetmeden gitme
İstememe bağlı, istersem ışık hızıyla yıllardır o işi yapıyormuşum gibi veya o kişiyle arkadaşmışım gibi olabilirim. Aksi şekilde istemezsem de asla alışamam.