Nasıl bir izlenim bırakıyoruz sizlere genel olarak bunu merak ediyorum..

Nasıl bir izlenim bırakıyoruz sizlere genel olarak bunu merak ediyorum..

Ben de bir eşcinselim. Genelde bizi saplantılı veya hastalıklı olarak görüyorlar. Şuana kadar, o kadar fazla homofobik mesajlar aldım ki. Gerçek hayatta görünür değilim zaten. Çünkü buna cesaretim yok. Cesaret edenlerin de başına gelenleri duyuyoruz maalesef. Sadece bir iki yakın arkadaşım biliyor o kadar. Şu Mabel Matiz olayında bile 😒 Ben eşcinsel içerikli klibi olan bir sürü yabancı şarkı dinliyorum. Bir tanesi de Türkçe olsa olmaz mı?
Merhaba evet sana katılıyorum maalesef aşırı derecede nefret ön yargı var bende çok link yedim bu siteden reelde zaten aile başta olmak üzere herkes karşı gizlenmekten başka çaremiz yok ayriyeten ben yabancı gay müzikleri bile dinleyemiyorum çünkü ailem dem biri görebilir ve bana sıkıntılar çıkarabilirler diye böyle bir hayat olur mu bu ne çektiğimiz insanları anlamıyorum..
Ben onun çözümünü buldum. İki tane youtube hesabım var. Biri daha genel biri özel. Özel olandan dinliyorum. İşim bitince de ya da telefonu kapatıcaksam diğer genel hesaba geçiyorum. Böylece özel olan hesap hiç bir zaman açık kalmamış oluyor. 😌
Evet benim de öyle hesabım var ama işte uğraşmak istemiyorum öyle de ya ama iyi fikir yine de :)
Aynen tavsiye ederim 👌
Kendi halinde olanlar neysedeee lgbt diye farklılık ve duyarlılık için insanları ayağa kaldıranları sevmiyorum ya. Herkes yaşasın hayatını kimse 4 4 lük değil bugun muslumanım diyen bile zina yapıyor el alemin karısından kızından gözlerini alamıyorlar aldatma fantezileri boy gösteriyor sonrada neymiş lgbt kötü en azından lgbtlerin ne yaptığı belli o yüzden kimseyi yargılamak kimsenin haddine değil. İnsanlar önce kendine bakmayı bilmeli.
Teşekkür ederim güzel yorumun için
Herkesin kendi hayat tercihi o yüzden bana göre normal
Toplumun içinde ve parçası olan tüm bireyler samimi , içten ve sıradan geliyorlar. Fakat kadın ya da erkek kimi eşcinsel bireyler farkındalık yaratmak hatta çaka çaka burdayım imajı vermeye çalışınca itici oluyor 👍🏿
Evet anlıyorum bu konuda hem fikirim bazılarımız olayı çok kötü yansıtabiliyor bu nefreti de körüklüyor bizim de aslında dikkatli yaklaşmamiz gerekiyor ama herkes aynı hususta değil maalesef
Cevap
8Cevap
Ben eş cinsel değilim. ama LGBT her zaman destekliyorum, insanlar sırf inançları yüzünden bu insanlara karşı ön yargı besliyorlar. işin komik kısmı bu ön yargılı insanlar hiç bir konuda bilgileri yok ama fikirleri var
Bir izlenim bırakmıyor. İğrenç, itici, saçma veya korkunç bulmuyorum. Gayet normal. Saygı duyarım.
Teşekkür ederim 👍
Seviyorum onları kendi bulundukları durumdan dolayı ister istemez daha duyarlı oluyorlar, olmak zorundalar da diyebiliriz.
Kesinlikle katılıyorum ama fark ettim de şu sıralar nefret acayip artmış durumda bize karşı
Başkalarının hayatlarına burnunu sokabileceğini zanneden s*laklarla dolu çünkü etraf
Umursamamak tek yolumuz dostum
Itici geliyor hoşlanmıyorum herkes kişisel saygıyı gösterdiği sürece özel hayatları kendilerini ilgilendirir.
Anlıyorum kimse kimseyi sevmek zorunda değil elbet birbirimize saygı duyduğumuz sürece sorun yok
🙏🙏
👍
Kesinlikle sapiklik olarak goruyorum yaradilis olarak cift cinsiyet olanlar varmis o konuda bilgim yok ama hastalik ve tedavi olmalari gerek
ama arada lezlerin videosu cikiyor izliyorum ve dusunuyorum bir kadin kadindan bukadar zevk alabilir mi yoksa milleti sapikliga yonlendirmek icin yapilan tiyatromu
cogu kadin kocam erken bosaliyor kocaminki kucuk diyerek aldatirken zevk almiyotum derken hic gitmeden seviserek kocasindan zevk alamayip kadindan nasil zevk alabilir
Erkeksi gayları seviyorum feminenlerden iğreniyorum aynı ortamda bile bulunmamaya çalışıyorum
Bende erkeksi aeverim
Bende biseksüelim ama gay erkekleri izlemeyi severim 😄
İlginç
İlginç olan?
İzlemeyi sevmen
Çok hoşuma gidiyor
Dogal bende lez bayanlari izlerken zevk aliyorum
bana da sürekli lezbiyen olduğum için evde kalacaksın diyorlar da zaten Türkiye'de eşcinsel evlilik normal karşılansaydı çoktan aile evinden çıkıp kendi yuvamı kurardım diye düşünüyorum
Evet mantıklı düşünüyor sun o kadar homofobik var ki kadın erkek demeden enteresan bir nefret var bize karşı
Bana zarari olmayan kendi halinde asklarini yasayan 2 insan.
Teşekkür ederim ❤️
Ben karşıyım. Dünyada her insanın bir cinsiyet rolü olduğuna ve bu role uygun davranması gerektiğine inanıyorum. Bu cinsiyet rollerinin dışına çıkmak toplumun duzenini bozmaktır
Öyle olsaydı futbul oynayamayan kadınlar, pembe giyemeyen erkekler olurdu. 🤷♀️
@kristal_kalp Ben ondan bahsetmiyorum. Cinsel rollerden bahsediyorum.
Cinsel rollerin uygun davranması derken neyi kastettin?
Kadınlar pek etkilemiyor da erkekler iğrendiriyor.
Evet enteresan bir durum sanırım kadınları daha estetik bulduğunuz için
Herkesin kendihayatı kimsenin cinsel tercihi beni ilgilendirmez
Bir süredir arkadaşım olan birinin eşcinsel olduğunu öğrendiğimde ilk tepkim "banane" demek olmuştu. O hala benim arkadaşım ve bunun cinsel tercihlerimizle bir alakası yok
nötrüm genelleme yapamam
Teşekkür ederim
Çok iğrenç bir hayatınız var. Bunu cinsiyetçilik olarak algılama. Hayat tarzınızdan bahsediyorum. O onu beceriyor sonra diğerine gidiyor sürekli partner değiştiriyorsunuz kimin şeyi kimin deliğinde belli değil. hayat tarzınız çok iğrençç.
Genelle yapman senin kusurun bu yüzden üzerime alınmıyorum 👍
Bunu sen de çok iyi biliyorsun. gay lerin hayatı bktan bir hayat. İstisnaalr vardır elbette ama bu dediğim apaçık bir gerçek.
Hiç bi izlenim vermiyor
Mabel matizi seviyorum
Hm oda iyiymiş
Tamam
Bir şey sormak istiyorum?
Elbette?
Hiç mi kızlardan etkilenmiyorsun cinsel olarak?
Hayır etkilenmiyorum sadece erkekler duygusal+cinsel
Özel bir şey sorabilir miyim?
Cinsellik ise yaşamadım
Boyun, kilon nedir?
1.84 100
Teşekkürler cevaplar için.
Rica ederim 👍
Desteklemiyorum
Neden
Anlıyorum görüşüne saygım var tabi 👍
Erkeklerde çok itici duruyor
Neden
mide bulandırıcı
Nötr. Normal.
Bakımlı ve kibar
Teşekkürler leydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?