Kendime gelmek ve yenilenmek için ne yapabiirim?

hayat beni bildiğin pata küte dövdü arkadaşlar kısaca tam 1 aydır ne yediklerimden memnunum ne giydiklerimden yüzmeyi çok severdim artık denize gittiğimde bile huzur bulamıyorum ailemle aram iyi zaten çok takmazlar beni yaşlılar her neyse şükredecek çok şeyim var ama sırf ilişkim bitti vve sevilmiyorum diye psikolojim yerle bir oldu sınavdan kaldım bütte vermem gerek hala kendime gelemiyorum sanki ölmüşümde ağlayanım yok gibi aynaya bakarak ağlama sendromları oluşmaya başladı kendimi ssaldım değersizliği hissediyorum ve bu çok acı verici her neyse spor salonu uzak evime ama bun rağmen yazılacağım bide saçım şu an kahverengi açık fındık kabuğuna boyamağı düşünüyorum başka iyileşmek için önerisi olan var mı bu arada son çare nörodol düşünüyorum

Kendime gelmek ve yenilenmek için ne yapabiirim?
Cevapla