Sizce nasıl bulabilirim?
Çok yorgun hissediyorum kendimi ve çok yalnız.
Sizce nasıl bulabilirim?
Çok yorgun hissediyorum kendimi ve çok yalnız.
Benimle konuşabilirsin hatta arkadaş bile olabiliriz normal insan gibi bir kız arkadaşım olsun istemişimdir hep
Cevap
18Cevap
Sana bir bilgi vereyim mi. Bu soruya cevap yazan bütün hesapların sahibi erkek. Ahahahaha
Bulabilirsin buradan ama tabi güven konusunda temkinli olmak şart
Senin agirligini hic cekemem simdi, dinamik enerjik olsaydin konusalim derdim
Tanidiklarindan yakinlasmadigin ama güvendiğin biri varsa onunla konuşabilirsin. Ama tanidiga dert anlatılmaz bence dışarı çık sahilde falan tek oturan biriyle tanış anlat ama güvenilir olmasına dikkat et
Bende senin gibiyim gel dertleşelim biraz istersen
Gel dertleşelim benimde yok pek
Gel biz dertleşelim ya
Benim de kız arkşm yok konuşabiliriz
Konuşmak istersen yazabilirsin🙂
Umutlar yine soldumu?
Benimle konusabilirsin
Öyle hissetme anlat dertlerini
ben de öyleyim yalnız değilsin
Yokmu arkadaşın
boş ver kafan ağrır
Konu nedir
Agla o Zaman
Geldiler konuş
Neden dalga geçiyorsun konuşacağı dertlesecegi biri olmayabilir yani normal deyilmi
Buyur anlat
Anlat bakalım
Bende yakışıklı ama yanlız
Toplumsal bir durum
konu nedir
Benimde
Konuşalım tatlım
Abi tatlim demenden bile kizin derdini dinlemeyip farkli seyler konusacagin o kadR belliki bi bitmediniz awww cocuklari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?