Zor da olsa almamız gereken kararlar oluyor bazen. Bu kararları aldıktan sonra üzüldüğünüz oldu mu?

Zor da olsa almamız gereken kararlar oluyor bazen. Bu kararları aldıktan sonra üzüldüğünüz oldu mu?

Olmuyor , hayirlisi buymus demekki diyip devam ediyorum
Oluyor elbet olmaz mı.
Ama hayat devam ediyor
Cevap
7Cevap
Bazen kötü sonuçların ardından güzel şeyler olabiliyor. Gözüm karadır fazla zarar görmeden üzülmeyi göze alırım, yapmam gerekeni yaparım
olmadı aldığım kararların arkasındayım
Her zaman mutlu olacak kararlar alamaz insan.
Bosanma karari beni üzdü gercekten. Hic bi kadar üzülecegimi düsünmemistim o dönem. Ama geciyor hersey..
Evet üzmüştü..
Bazen öyle kararlar oluyor istemsiz
Hayır olmadı hiç bu zamana kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar