Kadınlar kendilerini aşırı savunup, daha fazla hakka sahip olduklarını düşünüyorlar, öyle değil mi?

Bir sürü kişiyle tartışıyorum ve çoğunluğu böyle diyebilirim o yüzden genelleme yapma falan demeyin. Bağzıları çıkıp erkekleri de savunabiliyor,😂 daha doğrusu gerçekleri konuşuyor sadece, savunuyor dediğim de o, yoksa kimsenin erkekleri savunduğu falan yok. Artık tartışmayacağım, çünkü ya anlattıklarımı anlamayacak kadar ahmaklar, ya da anlamak istemiyor çünkü taraf tutuyor, bu da cahilliğin ve kötü karakterin göstergesidir, dolayısıyla konuşmaya değmeyecek birisidir. Bu konuyu da son kez açıyorum ve ben de istediğim gibi davranacagim artık.
Kadınlar kendilerini aşırı savunup, daha fazla hakka sahip olduklarını düşünüyorlar, öyle değil mi?
Cevapla