Üvey kızımın en güzel gününü berbat mı ettim? Eşimin tepkisi de muallak?

Kocamın ilk eşinden kızı. Tören oldu biz birincilik bekliyoruz o mutlulukla gittik. İkinci oldu. Birinci olan kızın sınav notlarına baktim bizimkinden düşük. Sözlüklerle şişirmiş. Üstelik çocuk pasif bir çocuk değil. Aksine aşırı sosyal. Bir gün önceki konulara bile çalıştırıyorum o şekilde gidiyor. Öğretmeni ben anlatmadan ada söylüyor neyin ne olduğunu bazen beni bile düzeltiyor diyor. Bu durumda bile ikinci oldu. Açıklandı ada ağlayınca bende üzüldüm. Öğretmenin yanına gittim gayet sakin bir şekilde neden böyle oldu. Çocuk daha bu yaşta hakkinin yendiğini düşünüyor en mutlu olmasa gereken günde ağlıyor, neden notları benim kızımdan düşük olan bir çocuk benim kızımın önünde sebebi nedir bunun dedim. Bagirdi sesini yükseltti yok o benim taktirim bilmem ne. Yani dese ki bana ödev verdim daha başarılı oldu, veya sebebi bu bende gidip çocuğa kızım böyle böyle olmuş o sebeple ikinci oldun dicem. Benim taktirjm bu nedir ya. Kıyameti kopardım ortalığı yıktım resmen nedir bu bari küçük çocuklarda böyle adaletsiz davranıp bu yaşta böyle şeylerle yüz yüze bırakmayın. Okul müdürü güvenlik kim varsa geldi. Sinirden saldıracaktim üzerine zor tuttular beni. Hakkımızı helal etmiyoruz asla sana dedim çıktım. Ama nasıl ağlıyor öğretmen rezil oldu ya feryat figan ben daha çok bağırdım. Bende helal etmiyorum diyor terbiyesiz. Maaşı alıp yemeyi biliyorsun ne hakkı. Şu an bile sinirlendim. bütün bunlardan eşimin hala haberi yok uygun bir zamanda söylemeyi düşünüyorum. Ama adanın en güzel günü benim yüzümden mi rezil oldu yapmasamiydim keşke ya? Ama zaten ağladı o aglamasa ben belki tepki vermezdim. Haksız mıyım sizce?

Üvey kızımın en güzel gününü berbat mı ettim? Eşimin tepkisi de muallak?
Cevapla