Hayatımın en mutlu günleri genelde en depresif olduğum dönemlerden sonra geliyor. Ve dikkat ettim de o günleri mutlu yapan şey tamamen anı yaşayıp güzel anılar biriktirmekti. Geçmişe takili kaldığınız ya da gelecek kaygısına dustugunuz günlerde mutlu olamıyorsunuz arkadaşlar. Çünkü o anı yasamiyorsunuz ve geriye dönüp bakınca o depresif hallerinin yine depresiyor.
2019 senesinin sonbaharında. Arkadaşlarım, girmiş olduğum dersler, yapmış olduğum etkinlikler... O kadar mutlu olduğum bir dönem daha hatırlamıyorum. Hem kişiler hem de olayların etkisi vardı diyebiliriz.
İlk aklıma gelen kazandığım lisenin açıklandığı gündü. Etrafımdakilerin mutluluğunu görmek sanırım hafızama kazıdı o günü. Hem olay hem de insanlardı..
Hayatımın en mutlu gunleri bugünler hayatı dolu dolu yaşıyorum cevremdeki insanları eledim isimi seviyorum hayat bana güzelmiş ben birine diyordum artık o bana diyor😂
Sanal arkadaşlarımla geçirdiğim o garip dönem kendimizi izole etmiştik tüm dünyadan sadece birbirimizle konuşup hayallerde yaşardık huzurlu zamanlardı sonradan dağıldı ve herkes bok yoluna gitti
Lise ve üniversite yıllarım..😊 Ozamandan bu zamana çok şey değişti şuanda da mutluyum ama o zaman yaşın da verdiği bir heyecan vardı sanırım 😌
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayatımın en mutlu günlerini kendimle beraber yaşadım kendimi mutlu etmek icin cabaladim kendime bebek gibi baktim ne istersem aldim ne hayal ettiysem gerceklestirdim. Kendimi hakettiğim degeri saygiyi verdiğim her an benim hayatımın en güzel günü