Yoksa konuşması gereken bir şeyler olduğu için mi özlediğini hisseder?

Anlatmam gereken şeyler var..
#Cassie
Yoksa konuşması gereken bir şeyler olduğu için mi özlediğini hisseder?

Anlatmam gereken şeyler var..
#Cassie
E ben güçsüz mü kaldım şimdi vaa
Evet öyle oldu 😂 duygusal bir çöküntü yaşıyor olmalısın yanılıyormuyum
Yalan hiçte bile 😄 öyle bişey yok
Tabi tabi 🤪 yedim bende 🤪
Hataları, ayrılık acısı hafifleyince değerlendirmek için zaman gerekir. Bu zaman sonunda da kişi özeleştiri yaparak karşındakine daha anlayışla yaklaşır.
Cevap
14Cevap
En berbat ve en sevmediğim his özlemek. Elimden geldiğince özlememeye çalışırım.
Elimizden de gelse
İnsan özlediği zaman konuşmak için bir bahane bulup yazıyor...
Evet hayatında eksikliğini hissettiği zaman
Her ikiside. Bende özlüyorum. Sesini. Onunla konuşmayı. Ama. ben bir adım attım o bana geri adım atmadı. Haftalardır konuşmuyoruz. Ustelik hicbir sorun yasamadigimiz halde. Kime anlatırsan anlat birde ona anlatmak gibi olmuyor. Öyle güzel. hissettirmiyor. Özlemek mi daha kötü yoksa onunla artık konuşamayacak olmayı bilmek mi bilmiyorum. Hayatımda ilk defa birini özlüyorum.
Bir de insan zaman zaman o. nasil dayanıyor özlemeye. ya da yazmamaya. Ben kendimle cebelleşiyorum. O nasıl bu kadar rahat diyorum. Bunu düşünüyor sonra ama diyorsun ki demekki o özlemiyor. Sonra bir kez daha üzülüyorsun
sanırım onunla vakit geçirmeyi istediğinde özlediğini fark eder ve konuşur :)
Evet sanırım
Bu konuda erkekler daha şanslı kendisini kontrol etmek ya da özlememek konusunda
Kadınlar olarak özleyince konuşmak istiyoruz ama doğru değil özleyince konuşmadan durman gereken insanlar vardır
Kesinlikle evet
Ağlarsan ben de ağlarım yapma 😢
Hüüğ
Aynen öyle özleyince konuşmak istiyorsun bir şekilde en azından yani hayatta olduğunuzu da bilmek istiyorsun ama çok uzak değil Allah bir işaret gönderiyor bir şekilde
Bakalım bakalım
Bana göre hisler her zaman önceliklidir. His önceden oluşur ve konuşacak bir şey varsa teşvik verir.
Olabilir. His zaten varsa demek
Eğer uzun süreyse 1-2-3 veya 5 yıl gibi fazla süreyse özlemiştir. Yoksa gerisi özlemelik değil sen de bulamadığı sevgiyi başkasında arayıp bulamamasıdır İster kabul edin ister etmeyin ne kadarını hak ediyorsa yaşadığı ve yaşattığına göre köpek çekin süründürün bakalım ne kadar kıymetlisin
( ilişki için örnek) geri dönen sevgili
Özlem duyduğun için konuşmak istediğin anlarda olur konuştuğun da özeldiğini hissettiğin anlarda olur tek düze değildir asla duyguların içine nasıl girdiğine takılmamak lazım önemli olan özlemin varlığı...
olabilir hiç düşünmedim
selamun aleyküm sana bişey anlatcam de
Selamun aleyküm sana bisey anlatcam
Puhahahhaha haykırdım 😂😂😂😂
Eheuehru 😄😄
Her gun ozleyip hic bir zaman konusamayacak olma durumuyla kitlenip kaliyosan neyi nasil anladiginin cok da onemi olmuyo.
Konusalim.
İksii de aslında konuşmak istediğinde zaten özlediği için konuşmak ister. Ama özlediğinde konuşursa özlemiinin geçeceğine inanır o da yeterli olursa
Bence konuşacağı şeyler olduğu için özler ama çok önemli bir konu olmasına gerek yoktur. Özlemek isterse konuşacak bir şey elbet bulur.
İnsan sevdiği için konuşmak ister ve özlemeye gerek duymadan bir bahane bulup arar
İnsan eksikliğini hissettiği her şeyi amac edinir.
Özlediği zaman konuşma ihtiyacı duyar. Ve imkan varsa konuşur. Yoksa zaten konuşamaz.
Zaten yüreğinde acı bir sızı olur o kişiye karşı. Sesini bile özlersin.
Alakası yok ya. Her şey de duyguya dayalı olmamalı böyle..
Birini özledigim zaman görme imkanim yoksa mutlaka sesini duymak isterim
Özlediği için konuşmak ister. Bahane bulur.
Bence konuşması gereken bir şeyler olduğunu anlayınca özlediğini hisseder. Belki de tamamen yanılsamadır..
Ben özlediğim zaman konuşmam gerektiğini anlarım
İyi ki mesajları sildik hemen ağlıyon :((
Ne siliyon
Depresyonun artçıları :((
Biraz ara vermiştik sadece 🥺
Konuştuğun halde özlüyorsan ne olacak peki.
Bi daha konuşursun o zaman
Özleyince evet o an anlıyorsun.
Anlatmaktan çok dinlemeyi seviyorum ve hep dinliyorum
Bence özlediği icin konuşmak ister…
İkisi de mümkün
Büyük ihtimal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?