Değişim her zaman iyi midir? Yoksa kendimizi mi kandırıyoruz?

Hayatımızın her alanında değişim yapıyoruz.
Saçımız olsun, yürüyüşümüz, tarzımız, çevremiz olsun.
Ama bunlardan her zaman memnun muyuz?
Asıl soru benliğimizi mi değiştiriyoruz yoksa asıl benliğimizi mi arıyoruz?
Değişim her zaman iyi midir? Yoksa kendimizi mi kandırıyoruz?
Cevapla