- Unutmayın ki başkasına göre sizler de elalem oluyorsunuz 😉


Eskiden olsa evet ama şu an umrumda değil
Kimsenin de yüzüme söyleyecek cesareti yok çünkü ağızlarının payını veriyorum
konuşulacak abartılacak bir hayatımda yok
Ama işte laf olsun torba dolsun
Bunlarda torba gibi şişip sönenlerden
El alem önce kendi yediği dışkıya baksın sonra benim mütevazi hayatıma dil uzatsın...
😱 tamm 🫢😂
Hiç umrumda olmaz olmayan YAPPPRAAAMM da değil hahahah
😱😱 😂😂
Tişikkirler
Umrumda olmaz, ben kendi hayatımdan sorumluyum, ne yaptığım ne ettiğim kimseyi ilgilendirmez. Ben mutsuz, huzursuz olduğumda, sürekli bir şeyler diyen o elalem arkadaşlar yanımda mı oluyor?
Cevap
7Cevap
Kimsenin düşündüğü umurumda değil.
Benim içimde var öyle bir şey evet. Gerçi işime göre bazen umursamaz da olabiliyorum ama yine de ne derler düşüncesi içimi kemirmiyor değil.
Hiç böyle takıntılarım, düşüncelerim olmadı. Başkalarının ne düşüneceğini zerre kafaya takmam. Ben nasıl mutluysam öyle yaşarım.
Şu anda bir linç girişiminde bulunuyorsunuz arkadaşlarınızla ve bu ayıp oluyor. Ben size demek ki bir şey söylemek istiyorum ancak buradan söylemek istemiyorum ki böyle yapıyorum.
Yani orada birlik olup ağzınıza geleni saymışsınız, bir de arkadaşınız engellemiş kendimi savunma hakkı vermeden saydırıp duruyorsunuz, yaptığınız hoş değil
@düşünen_biri aynısını kendisine de yaptığınızı söyledi. Herhangi bir linç girişiminde bulunma amacı yok burada. Herkese aynı şekilde yaklaşıyorsanız asıl sizin yaptığınız ayıp...
Nerden biliyorsunuz? Beni tanıyor musunuz? Yazılanları okuyorum diğer tarafta.
Ben size bir şey söylemek istiyordum o kadar.
@düşünen_biri kendisi bizzat yakınım olur bana yalan söyleyecek hali yok. Aynı şeyleri ona yapmış olmasanız zaten o da böyle bir iddia atmaz ortaya.
Belki ben onunla ilgili bir şey söyleyecektim? On yargılarınızdan kurtulun. Arkadaşınıza söyleyin, görüşümü silsin
@düşünen_biri ne söyleyemezsiniz buradan da söyleyebilirsiniz.
Gerek kalmadı, siz söyleyin görüşümü kaldırsın başka bir şey demiyorum
Eskiden düşünürdüm ama şimdi umrumda olmamaya başladı. Başarıyorum galiba
Elalemin Kendine bakmadan konuşup, benden beter olduğunu öğrendiğimden beri umursamam.
Umrumun kökü olmaz.. kurallara uyarım.. Kırmızıda geçmem mesela
El alem karnimi doyurup cebimi doldurdugu xaman dusunurum
Umursamıyorum ve kimseyi de yadırgamıyorum yani elalem olarak yorum yapmıyorum
Düşünmem, umrumda değil el âlemin ne düşündüğü ne dediği...
Umursamam, çünkü benim hayatım kimseyi ilgilendirmez
Genelde benim umurumda olmaz ama ailem çok takıntılı
Ohoo çok düşündük ama olan bize oldu 🤨
Zerre umrumda olmaz. Elalem kim 😏
Pek umrumda olmaz ben ne istiyorsam odur
Çokta umrumda olmuyor
Konusuna bağlı olarak değişir.
Umrumda değilllllllll
umrumda olmaz hatta bazen inatlarına bile yaparım
Umrumda değil
Umurumda olmaz.
Olmaz
Düşünürüm. Umrumda olur
Kendinizi memnun edin elalem doymaz
Umrumda değil kdnelfmfg
Gram umurumda değil
Pek umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?