
Dışarda yağmur yağadursun
Ve içerdeyse bütün eşyan
Esneyip senin gibi her an
Pencerelerden bakadursun

Dışarda yağmur yağadursun
Ve içerdeyse bütün eşyan
Esneyip senin gibi her an
Pencerelerden bakadursun
Fırtınalı kara kış gibi dur sana bir şiir gibi anlatayım ruh halimi...
bir şeyler var hayatımda
sualtı gibi derinlerde sessizce bekleyen
dirensem, daha ne kadar direnebilirim artık
nereye kadar gidebilirim, gitsem?
aradığım nedir, o kentten bu kente?
adressiz yaşamak da sıkar insanı gün gelir
gider heyecanlar, istekler, gülümseyişler
yüreğimdeki denizin suları birden çekilir.
özleyip de vardığım her yerden, hemen kaçsam diyorum
ne aradığımı biliyorum, ne bulduğumu
bilmem neresinde yanıldım ben bu hayatın?
yüreğimi kabartan o sevinç, şimdi sonsuz bir acı oldu.
taşlar yığılmış önüne en güzel, en anlamlı duyguların
uçsuz bucaksız bir tüneldeyim ve her yanım karanlık
koluma giriyor bazı insanlar, bir şeyler söylüyorlar
kalıplaşmış, sıkıntı verici, güdük.
oysa acı diye bir şey var bu dünyada
ölüm var ki yüreğimde bu boşluğu yaratan birazda odur.
yanıbaşımda ölüp gitti dostlarım, ben bakakaldım
gözyaşlarının da bir yerlere gömüldüğü görülmüş müdür?
çözemediğim bir şeyler var hayatımda
sanki ilk benim duyduğum garip, anlatılmaz duygular
sürse daha ne kadar sürer bu, bilmiyorum
ölümü ve hayatı yanyana düşünmesini ne zaman öğrenir çocuklar?
Kırgınım üzgünüm nebilim mevsim olarak bahar olurdu sanırım çalkantılı bir ruh halim var bu günlerde oysaki hep neşeli heyecanlı kıpır kıpır bir yapıya sahiptim neyse ki bayram tatiline az kaldı enerjimi fullicem inşallah
Ergen bir kızım var, o canımı sıktı. Ve bu düzenli olan bir şey, yaz ayında ama hep parçalı bulutlu, yazın geldiğini anlamadığımız bir hava durumundayım.
şu an ki ruh halim çok yorgun ama ruhen ilk bahar, bedenen sonbahar 😬😬🤦♀️😂
Tüm gün dışardaydım.
Eve nasıl kendimi atacağımı bilemedim 🤦♀️
Cevap
14Cevap
Sabah güneş açan ardından bulut içinde ve kasvetli en sonunda da bardaktan boşalırcasına şimşekli bir yağmur havası
Cıvıl cıvıl yaz diyorum. Keyfim yerinde🥳🥳
Ruhum kışa aç. Karlara, yağmurlara, soğuklara aç..
Yaz olurdu
Yaz ama yağmur yağmış ve gökkuşağı açmış bir şekilde.
Kıştan çıkarken, Ilk bahar olduğunu bilirsin ama güneş açmamış ama hava ısınmış, bahar olduğu belli ama güneş yok gibi hissedioyrum 🤔😌
Ağustos doğumluyum ve tam bir yaz insanıyım...
Havalar isindigindan beri , her sabah neşeli, mutlu, enerji dolu çıkıyorum yataktan 🥳🥳
aslında ruh halim çok değişken ve onun içinde bir mevsimim yok. kısacası bir mevsimim bir mevsimime uymuyor
Sonbaharla ilkbahar havası var içimde. Tarif edemesemde böyleyim. Ama iyiyim ben.
Yaz gibi. Güneş gibi etrafa ışık ve neşe saçarken 😊
En sevdiğim hava kapalı ve yağmurlu olurdu mutluluk huzur sebebim. 🌧
Ne zaman yağmur yağacağı belli olmayan o boğuk sonbahar havası
Dışarda yağmur var aldırmıyorummm masamda resmin var kaldırmıyorum 😆
~Sonbahar
Serin bir ilkbahar günü olurdu tüm ağaçlar çiçek açmış, güneş harika ama bunaltan bir sıcağı yok 😌
Kışın en soğuk ve en karanlık zamanı, ormanın ortası
miskinlik edilen bir yaz günü. kıpırtısız durmak istiyorum.
Bahar olurdu 😂 ilk mi son mu bilemem tabi ki. Orası muallakta.
Benim ruh halimi her hangi bir mevsim anlatamaz.. uhahaha🤣😉👋
Yine yaz olurdu. negatif olumsuzluklar olacak hayatımızda ama pozitif yaklasacagiz hayata
Sonbahar yapraklarını dökmüş umutlarını yağdırmiş, yazın arkasından göz yaşı döken bir sonbahar. Kırgın ama hala umudu var çünkü biliyorum sonbaharın arkasından gelen kış daha Zor olacak ama kıştan sonra ilkbahar gelince her şey düzelecek..
Yaz olurdu.
Bunaltıcı ve bezginlik verici😄
Dört mevsim de birbirine girmiş halay çekiyor
sonbahar yaz arası yapraklar dökülürken gökkuşağının etrafı aydınlatması gibi bir durum ama hava kapalı
Bembeyaz karlı bir hava dağ evi şömine ve bolca yiyecek muhabbet aşk sevgi
Yani uzun süredir sonbaharın kasvetli havaları gibi
Sonbahar ve ilkbahar karışımı olurdu sanirm
Kar yağıp bitmiş de erimiş çamur olmuş mevsimi
Son bahar.. Yaprak döküyorum, dallarım kırılıyor.
İlkbahardan yaza geçiş dönemi ajdjwj
Sonbahar bence en güzel mevsim
Yaz olurdu baba günlük güneşlik
Yaz mevsimi
İlkbahar galiba şu anda
İlkbahar olurdu cıvıl cıvıl neşeli mutlu
Son bir kaç gundür kış
Yaz olurdu, icim kipir kipir 😁🥰
Tamda resimdeki sonbahar mevsimi
Sonbahar olurdu
Soguk kış gecesi gibi. Karanlık sisli ve buz gibi
Son bahar
Sonbahar
İlkbahar 🦋🌸🌻🐝🐞
Son bahar yaprakların döküldüğü zaman.
Yaz yaz, bu sıcak ne bee. 🙄
Kış olurdu Alaska'da😂😂😂
İlkbahar 🌱🍒
Mevsimler ruh halimi etkilediği için; Yaz.
Sonbahar
İlkbahar
Kara kış
Sonbahar
Kış.
sonbahar
Kışş
Sonbahar
Yaz olurdu kesinlikle
Kış olurdu
şu an kış fjfjhjg
Sonbahar
Sonbahar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?