
Diziyi izlerken insanın sırtını yaslayacağı kişileri ne kadar iyi seçmesi gerektiğini tekrar gördüm..
Sırtınızı yasladığınız insanlar ne kadar önemli sizce?

Diziyi izlerken insanın sırtını yaslayacağı kişileri ne kadar iyi seçmesi gerektiğini tekrar gördüm..
Sırtınızı yasladığınız insanlar ne kadar önemli sizce?
Bu konuda iyiyim, insanları anlamak çokta zor değil.
Güvendiğim insanların çoğu konuşmasak da bir yanlışını görmedim.
Bazıları var onların içinde ki potansiyeli görüyorum ona göre arkadaşlık kuruyorum. Zamanı geldiğinde gerçek onları gördüğümde, hiç şaşırmıyorum. Onlar bir şeylerden habersiz olduğumu zannetmeye devam etsinler.
Nerdeyse %100 doğru seçimler yaptım bu konuda kayıtsız şartsız güvendiğim 3 insan var hayatımda ne olursa olsun asla şüphe duymayacağım bütün hatalarıma rağmen her an yanında olmayı seçen beni ben olduğum için seven gerçek dostlarım var.
Gönül koydukları konular oluyor ama bir tebessüm yetiyor aradaki buzları eritmeye bana kıyamazlar zaten bende onlara kıyamam..
Sırtını yaslandığın insana asla yanlış yapmazsın zaten için el vermez o güveni yıkmaya ruhun daralır yanlışa düşersen işte o zaman anlarsın doğru insana yasladığını sırtını...
Yanlışa düşerken ruhu rahatsız olmayanın sırtı rahatsız olur yaslandığında... Bu da benden olsun.
Böyle bir söz yoktur sanırım ben yazdım ilerde olgunlaşıp özlü söz olacak ablası 😂
Hahha hep beraber inşallah
Sırtımı bir tek eşime yaslarım bugüne kadar hiç yanıltmadı, hayal kırıklığı yaşatmadı. İnsanın kendi anne babası bile bazen hayal kırıklığına uğratıyor. Bu konuda çok doğru bir seçim yaptığımı söyleyebilirim. Gerçekten güven duygusu çok önemli ve büyük bir konfor sağlıyor her anlamda. Sadece ihanet anlamında değil her durumda arkanda sağlam durabilecek, ne olursa olsun elini bırakmayacak birinin varlığı yetiyor.
Teşekkür ederim 🌸🌸
Hayatıma çok fazla insan girip çıkmaz. Samimiyetim olan insanlar belli. Ve onlara sırtımı yaslarken de bir an olsun endişe duymam. Dostlarıma güvenirim çünkü...
Cevap
14Cevap
Duvara yaslanırım, ağaca yaslanırım, imkan olur yılana bile yaslanırım ama insana noo
Sırtımı kimseye yaslamam. Kimseye o denli güvenmiyorum. Herkes her şeyi yapar.
Kimseye güvenmiyorum.
Çok önemli elbette. Sırtını yaslamak öyle kolay mı birine? Bu konuda iyi olup olmadığımı bilmiyorum ama hislerim hiçbir zaman beni şaşırtmadı. Allah yolumuzu güzel insanlarla kesiştirsin daima. 🌸
Hangi dizi bu arada? 😂
Arkama dönüp baktığımda sadece 2 kişi evet beni korur kollar benim olmadigim yerlerde kimliğimi temsil eder yüce onurlu kişilikli sapiensler. Bu çok önemli arkanda dayanağının olması ezilmeyen ufalmayan sizi hep up eden yükselten kişiler ile hasbi haliniz olsun
İçimi okudun
Yasladık zamanında.. Yıllarca, hatta ömür boyu sürecek yaralar açıldı sadece.. Sonra insanlara neden güvenmiyorsun, kişi kendinden bilir işi, öz güven eksikliği gibi birçok saçma sapan bahaneler duyuyorum..
Ruhuma evet ama bir de resmiyeti var bunun..
Realite var bir de.. Mutsuzluğu mutluluğa dönüştürmek ya da birinin bana iyi gelmesi gibi değil..
Değişmez, geçmez, silinmez durumlar..
Duygusal ve ruhsal olarak evet..
🤪 yok yüz üstü yA da yan yatıyorum 🤪
😂 ikna kabiliyetim çok yüksektir 🤪 övünmüş gibi olayım 😧
Evet bu konuda oldukça başarılıyım 😄 ancak seçici davranmak yerine akışına bırakırım
Bu hayatta gerçekten sırtımı yaslayabileceğim tek dostum var o da benim bu hayattaki en iyi dostumdur, çocukluk arkadaşımdır. Dostluk anlamında kimseye güvenemiyorum artık çünkü beni yüzüstü bıraktılar.
Sırtını yaslacağın hayatta çok samimi dahi olsan kardeşin bile sırtını yaslayacağın bir duvar değildir. Tek dost ve sırtını tamamen güven içinde yaslayabileceğin Anne ve Babadır. Sırtını her anlam da yaslamasan da yakın gördüğün ve dost olarak gördüğün arkadaşın ise ailenden sonra en yakın gelen kişidir.
Sırtımı yaslıyacak kimsenin arayışında olmadım kendi kendime maddi manevi yetebiliyorum. Yanımda olmak isteyen oluyor olmak istemeyen yolunu alıyor kimse kimseye muhtaç değil
Ben kendi kendime yaslanırım sadece bunu öğrendim artık
çok başarılıyım bana yaslanan zengin birisini bulup beni terkedip evleniyor.
O kismet meselesi bve gülüm.
Zaman icersinde belli olur.
Bunu hiç bir zaman bilemezsiniz zaman için de tanır insan
Kimseye sırtımı yaslamadım, güven vermiyor hiç kimse, gerek duymuyorum da zaten...
Kendimden başka kimseye güvenmiyorum.
Sırtımı kimseye yaslamamam gerektiğini öğrendim:)
Benim için çok önemli seçici biriyimdir ve seçtiğim kişilerde bir ömür arkadaşlık kurarım
Kimseye yaslanmam
Şüphe etmeyecek kadar önemli
Sırtımı asla kmseye yaslamam
Sırtı güzel kadınlar önde
işlevi iyi olmalı
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?