Alakası yok ya valla kızların hıc bir yorumu kalkmıyor ama erkeklerin birçok yorumu kalkıyor sikayet ediliyor. Cidden sapıklık yokken. Birde bir sürü hesap açtım kapattılar felan 12 saat siteye erişim yasağı felan. CEO işi gücü bıraktı benle uğraşıyornjdhd
Saf, iyi biriyim. Hacı Bektaş Veli'nin soyundan olmanın verdiği manevi bir birikim...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
tam ortası insanına göre o kadar değişiklik gösterir ki bunu itiraf etmek de biraz kötü hissettirdi ama olsun dnjdbdjdj
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eğer fesat şeylerle ilgileniyorsam herşeyden fesatlık çıkarabilirim ama ilgilenmiyorsam saf iyi kalpli oluyorum 🙂
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Fesatlık o şekilde fesatlık mı 😃😃pardon o durumda iyi bölüme geçiyorum markette biri birşeyi alamayıp geri bırakınca bile üzülüyorum diğerleri daha da kötü yapıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben safım kabul ediyorum. Bu dünya için fazla saf kalbim.
Hey terazi beni hatırladın mı?
Elbette😀
Öteki hesabım nakavt oldu dhshs bu site sahibi terazileri sevmiyor hddjd
Sen kural dışı paylaşım yapmış olabilir misin yoksa admin bile terazi 😂
Alakası yok ya valla kızların hıc bir yorumu kalkmıyor ama erkeklerin birçok yorumu kalkıyor sikayet ediliyor. Cidden sapıklık yokken. Birde bir sürü hesap açtım kapattılar felan 12 saat siteye erişim yasağı felan. CEO işi gücü bıraktı benle uğraşıyornjdhd
Sende bari temizlik sırları saç bakım etiketi sorularına falan gitte kaldıracak yorum bulamasınlar 😀
Öyle yaptım maderatöre yaranmak icin reklamların altına bende reklam yapıyorum hatta sitedeki 10 kişiye yumoş ve roll on benden hediye sjdjsns
Aaa şey dur bugün sürekli spam reklam amaçlı görüş atan para kazanacaksınız diyen üye vardı o sen misin yoksa 😂
Ben değildim ama baska bir terazi olabilir djdjs
Bak bi knks sen bu sitenin tecrübelisisin bir kaç soru sordum sana yazar mısın bana? Deli gibi buraya yorum atmayalım
Saf, iyi biriyim. Hacı Bektaş Veli'nin soyundan olmanın verdiği manevi bir birikim...
tam ortası insanına göre o kadar değişiklik gösterir ki bunu itiraf etmek de biraz kötü hissettirdi ama olsun dnjdbdjdj
Eğer fesat şeylerle ilgileniyorsam herşeyden fesatlık çıkarabilirim ama ilgilenmiyorsam saf iyi kalpli oluyorum 🙂
Fesatlık o şekilde fesatlık mı 😃😃pardon o durumda iyi bölüme geçiyorum markette biri birşeyi alamayıp geri bırakınca bile üzülüyorum diğerleri daha da kötü yapıyor
En fazla düşene gülerim.
Cok kotu birseyse belki onunla birlikte bende kotu olabilirim
Üzülüyorum , bu huyumdan nefret ediyorum , bende kötü olmak istiyorum , bu nedenle hep üzülen taraf ben ölüyorum
Fesat değilde çok kinci biriyim
Melek yüzlü şeytan
Duruma göre fesat duruma göre iyi 😄
üzülürüm maalesef iyi kalpliyim düşmanıma bile bir şey olsa o derece hahaha
Dusmanimda olsa uzulurum bende boyle bir manyagim
Kim olduğuna bağlı olarak değişiyor.
fesatim evet
uzulecek bir konu bulamiyorum
Değişiyor
Fesat değilim maalesef iyi kalpliyim
Üzülürüm