Sevgilisi olunca mesajıma bir ay cevap vermeyen kız psikolojik sorunlu mudur?

Çok konuşurduk bana seninle konuşmak çok güzel iyi ki varsın diyordu yine bir gin mesaj attı oh be eve gidince sevgilim olmayacak rahat rahat konuşçam senle diye ben de cvp yazdım dersten çıktım konuşmamız lazım sjjsj diye ve o mesaja 1 ay cevap gelmedi mal mı psikolojisi mi bozuk ben de sonra instadan çıkarttım hiç arayıp sormadı kaç ay oldu. Neden insan sevgilisi olunca böyle yapar böyle insanlar kaybetmeye mahkum ya benim aklıma bile gelmez sevgilim oldu diye arkadaşımın mesajına günlerce cevap vermemek ya iş insanı bile o kadar meşgul olmaz

Sevgilisi olunca mesajıma bir ay cevap vermeyen kız psikolojik sorunlu mudur?
Cevapla