Mesajı 26 saattir görmeyen kız beni cepte mi tutuyor, yoksa normal mi bu durum?

Bahsettiğim hanımefendi ile 1 haftadır konuşuyoruz ve genellikle geç cevap verdiği için zaten alışıktım 1 saat veya 2 saat sonra yazmasına. Dün normal bir şekilde bişey konuşurken bir anda mesajdan çıktı ve 26 saat boyunca mesaja bakmadı bile. Konuşurken bana konuşmak istemediğini hissettirse ben zaten daha fazla arsız gibi yazmam. Ama konuşurken bana samimi davranıyor ve konuşmak istemediğine dair herhangi bir şey hissettirmiyor bile. Sizce neden böyle yapıyor? Beni cepte mi tutmak istiyor? Cevap verdiğinde nasıl davranmam gerekiyor?

Mesajı 26 saattir görmeyen kız beni cepte mi tutuyor, yoksa normal mi bu durum?
Cevapla