Şöyle bir galeri yoklaması yapayım dedim de. Birisinin eline telefonum falan geçse ve galeriye girse der ki "Bu kız ne yaşamış, bu pozlar ne?" 😂😂😂 (2. görsel falan temsili ben yani. 😂)
Eğer çevrenizde benimkiler gibi ifşa çekmeye bayılan arkadaşlarınız varsa bu çok olası bir ihtimaldir.😅 Ama işte bağışıklık kazanıyor bünye, gülüyorum bu vakalara. 😂
Sizin galeriniz ne durumda? Düzgün pozlarınız ne kadar yoğunlukta? 😂👇
Şimdi galerinize açıp bakılsa, düzgün pozlarınız mı daha çoktur ifşalık pozlarınız mı?
Galerimde 2000'den fazla fotoğraf var ve kendi fotoğrafım maksimum 20 tanedir. Onların içinden de 15 tanesi ifşalıktır xjsjsj Bazen kardeşimle saçma sapan pozlar veriyoruz 😂
Diğer erkeklerin nedenini bilmiyorum ama ben hiç fotojenik bir insan değilim, kendimi fotoğraflarda hiç beğenmiyorum. O yüzden kendimi pek çekmiyorum 😅
Komik pozlarsa neden korkuyorsun yahuu, eğlenmek için girsene jxjdj ben kardeşimle çekildiğim o ifşalık fotoğraflar ara sıra bakar gülerim djdjdj
Şu fotoğraf çekilirken havalı olduğunu sanıp aslında öyle olmama durumu sadece bizde oluyor sanıyordum 😂 yalnız olmadığımıza sevindim sjsjs
Valla öyle ya 😅 hatta bazen de değil bende her zaman 😅 aynada bakıyorum kendimi çok beğeniyorum, sonra bir fotoğraf çekiliyorum bütün moralim bozuluyor 😅
Çok fazla fotoğraf çekilmeyi sevmiyorum yani bir yere gittiysem, manzarası veya tarihi geçmişi varsa en fazla oranın fotoğrafını çekerim.
Kendi fotoğraflarım da var tabiki ama sayısı galerideki toplam resimlerin oranına göre oldukça az. Daha çok devre fotoğrafları, kod fotoğrafları falan var galerimde ve yakın zamanda temizlik yapmam gerekecek.
Şu anda telefonumda bana ait fotoğraf yok. Her hafta fotoğrafları bilgisayara arşivliyorum. Daha bir saat önce hepsini bilgisayara aktardım. İfşa içeren birkaç poz dışında hepsi normaldi.
Hayırlısı olsun hakkında ya, daha geçenlerde açılma mevzusundan bahsedip bunu dediğin için şaşırdım sadece. Daha fazla kurcalamak da yakışmaz zaten, haddimi aştıysam kusura bakma lütfen.
500 e kadar fotoğraf var toplasan 10 düzgün var diğer hepsi ifşalık kuziler ile çılgınlıklarımız delirmelerimiz abim ile kimin gözleri daha büyük diye çektiğimiz pörtlek göz fotoğrafları varda var gülme krizine sokar insanı 🤭
Fotoğraf çekilmeyi pek sevmem. 5000 civarı fotoğraf var. İçinde benim olan 20 tane çıkmaz. Çok zor çekiliyorum. Telefonum ele geçirilse, sakıncalı fotoğraflar var. Bazen arşivliyorum.