Neden normal insanlar değil de anormal insanlar bizi bulur?

Soru çok açık. Normal bir insana rast gelemedim hepsi anormal ne yaptığı belirsiz insanlar çıktı. Ben de mi bir sorun var desem yani bulamadım da gerçekten normal bir insana rast gelmediğim için kafayı yiyeceğim 😄 sizde de durum böyle mi?

Neden normal insanlar değil de anormal insanlar bizi bulur?
Cevapla