Kafanın içinden geçenleri herkes bilse neler olur?

#DeliMavi
24 HAZİRAN 2022
Kafanın içinden geçenleri herkes bilse neler olur?

#DeliMavi
24 HAZİRAN 2022
Öyle kötü emellerim yok.. Asabiyim, sinirlenirim çok fazla ama o kadar.. Şu an için öyle..
Tabi iyi şeyler de var.. Kim, hangi konumda belli olurdu..
😂 Butun guzel kizlarla kesinlikle cocugum olurdu. Guzel. Kizlarla seks degil. Direk cocuk yapmak gibi bi dusunceye giriyorum boyle pe bi kizdan cocugum olsa ne guzel olur diyorm 😂
Sıkıntılı bir durum 🤣
İnşallah..
Hiç bir şey olmaz..
Kafayı yerler 🙈
Cevap
40Cevap
Beni çok insan içine sokmazlardı😂
Depresyona girerler
şu an ki geçenleri bilseler başları döner. Kafa da promil, sevgi, üzüntü, belirsizlikler ve bekleyiş var.
Kimse bilmesin yahu😄 kimi ne ilgilendirir benim kafamın içindekiler 😄
Ben bilmem🤷♀️
Eee sen soruyosun ama😄
Sorularımda görmek isterim seni
Dilim ve kalbim aynı olduğu için, düşüncelerimde bile kibar olduğum için pek bir sey olmaz, sorun olmaz
Kafamdan geçenleri herkese söylüyorum ve değişen bişey yok. Çok zaman o kadarıda olmaz lan diyorlar ama oluyor 😂😂
Üçüncü, dördüncü ve beşinci dünya savaşı çıkar. Düşünemeyen kim varsa, üretmeyen kim varsa hayattan elenir...
Genelde biliyolar icimde tutmam hic bi şeyi iyi veya kotu biri hakkında bisey dusunsem yuzune soylerim
Yaptığın safça bir şey dostum galiba 14 15 yaşındasın o yaşlarda böyle düşünmen çok normal.
Böyle bir bedende hiç belli etmeden bunca şeyi nasil taşidigimi sorup dururlar. Ve takdir ederler.
Yüzlerine de söylerim de işte aile terbiyesi.
Pek insan kalmaz etrafımda gerçekler ağır gelir elbette
Içimdeki masum, haylaz çocuk daha net görünür hale gelince, sanırım extradan ilgi görürüm.
Göremeyenler çok şey kaybediyor
💎 Teşekkür ederim. Ben de senin için aynısını düşünüyorum. Tanımadan önyargılı davranmak, insanlara haksızlık olabiliyor.
Kesinlikle onyargilar insanlara çok şeyler kaybettiriyor dostum👍🥂
Oh shit olmaz böyle şey yoksa rüyamı dalından koparılmış kavun gibi olurum 😄
Zihimdeki savaşı görürler ve iyiliği seçtiğim için “ helal olsun “ derler..
taşlarlar recm edilirim hapse girerim en iyi ihtimal
Kafamdan geçenleri zaten herkes biliyor. Çünkü anında söylüyorum.
Belki de daha kolay olur ben söylemeden anlaşılırım.
Felaket olurdu çünkü çoğunlukla iyi şeyler geçmez geçtiği de olur ancak olumsuz şeyler fazla
Kafamdan geçenleri herkes bilse dünya rayına girer sorun problem biter.. .
Muhtemelen karamsarliga kapilip intihar etmeye kalkisirlardi
bişey olmazdı belki bi kaç kişiyi boğmak istemiş olabilirim bilemedim 😀
ben direk kafamdan geçenleri sölediim için insanları yormuyorum 😂😂 karşımdaki g. tse sen g. tsün la diyorum gülüyolar 😂😂
En fazla şunu diyebilirler "Adam bence haklı" :)
Beni çok seven olur 🙄
Bunuda istemem böyle iyiyim
sorun çıkacağını pek sanmıyorum ya jdjd genelde kötü düşünmem
Iyi şeyler olmaz o kesin de 😂
Neden?
Valla yalnız kalırım etrafımda kimse kalmaz 😂
3. dunya savaşı çıkar kesin ahahaha
Herkesle sevişirim sksksks
Hiç iyi şeyler olmazdı sanırım 😄
Hoş bir durum değil gibi :)
Kimse hiçbir şey anlamaz ne diyor meczup derler
Akıl hastanesinde bir odam olurdu
Hiç hoş şeyler olmaz
Cinayet çıkar aman diyim
Kötü şeyler olabilir
Kimse yanıma yaklasmazdi 😭
en azından biraz utanıp. insan olurlardı..
İdama kadar gider😂
Ooo akıl hastanesine direk Dexter gibiyim
Utançtan ölürüm resmen
Biliyorlar zaten b. o. k herifler
bir şey olmaz, 😌Bilebilirler..
Cok bisey olmaz icim disim bir genelde
Yani çok hoş olmaz tabi 😄
Çapkın olmadığımı anlayacaklar 😅
ortalık karışır
Bilsinler zaten birgün söyleceğim
Bence bilmemeleri daha iyi
Herkes bilmesin beni seven bilsin
Yanlış anlaşılmalardan kurtulurum
Yaşamayı seviyorum böyle kalması daha iyi
İyi dayanıyorsun derler
kafamda kentsel dönüşümler
Hayatım kayar 🤪
Yok artık o kadar değildir.
Hahahaha değil tabi sevgilim habersiz mesela arkadaşlarımla buluştuğum falan filan 😂😂
Ahh o sevgililer 🤣🤣
"manyaksın" derler.
Neden?
Genelde susan biriyim pek bilmezler ne düşündüğümü veya yapmak istediğimi ve aklımdan geçen delilikleri ailem kaldıramaz 😃 gerisi umrumda değil zaten
Bence susma artık ve kafandakileri delilikleri bilsinler, alişsinlar nereye kadar böyle kaç gun kac saat yaşayacağımız garantisi yok. Annem üzülmesin diye ertelediğim ne varsa yaptım ve alıştı kadın 🤣🤣 piercinglere alisti simdi dövmelerimi görme zamanı geldi, 6 aydır saklıyorum 🤣🤣 alışsın ki yenilerini yaptırayım
Ooo fazla fazla yapıyorum ama alışmamakta kararlılar 😃 bende o yüzden söylemiyorum artık yapınca şok olmaları çok hoşuma gidiyor 😃
Harika🧿👍🥳🥂
Bilmeyin bence 🤣
Neden?
Karmakarışık 😕 labirent gibi 🤨
Hıı dağa iyi orada kaybolsunlar
O zaman bilsinler diyeyim belki zamanı hızlı geçirirler😉
Evet
Aman amannn
Neden?
Keşke bilseler, anlatmama gerek kalmaz
Yanıma yaklasmazlardi
Bütün devlet başkanları toplanır 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?