Ahlaksız bir insan değilim, aile terbiyesinden yoksun değilim ama hislerime engel olamıyorum. Suç mu?

Edepli olmaya çalıştım hayatımı tek çizgi üzerinde götürmeye ahlaklı olmaya iffetli olmaya bunlar güzel değerlerdi her zaman da önceliğimdi ama bir noktada işler beklediğim gibi gitmedi ha diyince evlenemedim. İnanın çok istiyorum hala herkesi değerlendiriyorum ama bir yuva kuruyorsun gelişigüzel birini seçemezsin.. Her yönden anlaşmak anlaşılmak kolay değil ve ben kadın gibi hissetmeye mani olamıyorum ne kadar tutabilirim ne kadar bastırabilirim artık öngöremiyorum. Ahkam kesmeden ve git ver diye saçmalamadan bana gerçekten bir tavsiyesi olan var mı?

Ahlaksız bir insan değilim, aile terbiyesinden yoksun değilim ama hislerime engel olamıyorum. Suç mu?
Cevapla