BOKS hocasının bu söylediği şey normal mi? Yoksa ben mi büyütüyorum? Var mı boksta böyle şeyler?

Boks dersi alıyorum bireysel çalıştırıyor. Kendisi geldi bana söyledi salon ücretine dahil ister misin diye. Senelerdir istiyordum aslında kabul ettim. Başladık iyide gidiyor bireysel olduğu için birebirde ısınmadan esnemede ilgileniyor da. Salonun önü komple cam ayağımı camin önüne koyup esnetiyorum bel hizasında bir yükseklik. Yoruldum en son yeterli bugün dedim. Daha bacaklarını esnetecektik sen bacağımı camın önü yerine omzuma koyacaktın öyle daha iyi esneyecektin dedi. Şu an şakamı yapıyorsun ya da ben mi yanlış anlıyorum ne gerek var böyle birseye ben neden bacağımı senin omzunda esnetiyorum zaten yapıyorum burada mantıklı bir açıklama yapamazsan kıyameti koparırım burada dedim. Yok öyle böyle bir böyle çalıştırıyoruz öğrencileri sirtina basıyoruz bacakları esnetiyoruz gerektiğinde temasta oluyor bilmem ne dedi. Gerçekten olabilir belki ben bilmiyorumdur yapılıyor olabilir diye, bir daha gelmicem dedim bıraktım. Var mi gerçekten yapılıyor mu böyle birseyler?

BOKS hocasının bu söylediği şey normal mi? Yoksa ben mi büyütüyorum? Var mı boksta böyle şeyler?
Cevapla