Depresyondayım saçlarımı kestim ama ne yaparsam yapayım içim soğumuyor, ne yapacağım?

Hayatım sanki bütün anlamını yitirmiş gibi. Kendimi yapayalnız, çaresiz, ozguvensiz, mutsuz, diplerde hissediyorum. Ruhum sancıyor. Halbuki hayatimin en güzel zamanlarını yaşayacaktım. Ama yapamıyorum. Herkes neden bu kadar umursamaz, bencil. Canımın ne kadar acıdıgını anlatamıyorum. Ne kadar kapana kısılmış hissettiğimi anlamlandiramiyorum. Ne yapacağım kendimi eskisi gibi mutlu hissetmek için. İçim yorgun, ruhum çekilmiş gibi adeta. Ayağa kalkamıyorum...
Depresyondayım saçlarımı kestim ama ne yaparsam yapayım içim soğumuyor, ne yapacağım?
Cevapla