Kimisi bir mesajla bu durumu yaşar, kimisi de uzun zamandır görmediği birisini karşısında görünce... Bir de benim gibiler vardır ki, yemelere doyamadığı bir yiyecek önüne geliverir de "Öldüm de cennete mi düştüm? Kalp, kalp, kalp!!!" Diyebilir. ❤❤❤ Ah patlıcan, sana aşığım!!! 😂❤
Sizin en son gözlerinizden ne zaman kalpler fışkırdı? 😍👇
Gözlerinizden kalpler çıkmasını sağlayan son şey neydi?
Dün gece yeşil eriği tuzlu tuzlu önümde gördüğüm de😂yemin ederim bir gün birini seversem bana bir kase yeşil erikle evlenme teklifi etsin bir an bile düşünmem 😂😂
Bugün dışarıda makarna yedim, ne güzel zam gelmiş. Baya şahane bir şey olarak gördüğüm için para dolayısıyla, güzelce yedim, o şekilde örnek vereyim. 😃