Bana da öneride bulunun 😪
Ne yaparsam yapayım moralim 0.
Ne yaparsam yapayım moralim 0.
Alışılmadık gelebilir ama böyle hissettiğim zamanlarda yaptığım tek şey çiçek yetiştirmekti. Hatta birden fazla yetiştiriyordum, her biri çocuklarım gibi oluyordu, sorumluluk duygumu arttırdıkları için de istesem de boşuna yaşıyormuş gibi hissedemiyordum. Üstelik büyüdüklerinde o manzarayı görmek güzel oluyor. Bence bir dene bunu sen de.
Evet benim de çiçeklerim var, onlarla ilgileniyorum ama şu an yeterli gelmiyor
Çimlere yayılıp bir şeyler tıkınıyorum. Sessizliğin, huzurun hakim olduğu her yer modumu yükseltiyor.
Cevap
9Cevap
Aynada kendımle konusuyorum ıyı gelıyor sana da onerırım
Değişik bir yöntemmiş 😅
Şimdilik bir yolunu buldum bakalım, teşekkür ederim. ☺
Eee bosunamı taktık verdım
Benim modum çok düşer o zamanlarda da sizin yöntemi denerim 😄
tamam konusursun kendım ile :)
Tamam konuşurum bay İ harfi olmayan kişi 😄
sensin o gizemli hatıun iiiiiii
Gizemli değilim ki ben. Gayet açığım 😅
hanii nerede
Bir tane soruya yorum atıcam şimdi 😅
Modum düşük olduğunda sessizleşiyorum hiç birşeyden tat alamıyorum
E fikir istedik başak 😅
Hiç güleceğim yoktu 😄
Kendime çözüm bulamıyorumki sana çözüm bulayım
Tamam şey yapalım ölelim biz 😒
Komikli videolar izle
Teşekkür ederim ama pek sevmediğim aktivite
Sevdiğin bir aktiviteyi yapmaya çalış
Kafamı dağatacak şeylerle uğraşıyorum.
Yetmiyor
şu an Pubg ile deniyorum bunu bakalım.
Teşekkür ederim ☺
Müzik dinlerim
Ben ben fero dinliyorum😁
uyuyorumm
Müzik dinliyorum
Uyuyorum genel de
Ne oldu sorun nedir
Sorun ben
Nymieş yani
Neymiş sorunun yani
İçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar