Kendinizde olmasından rahatsız olduğunuz huy/alışkanlık var mı?

Kendinizde olmasından rahatsız olduğunuz huy/alışkanlık var mı?
Ben çabuk mesafe koyuyorum hemen böyle jilet gibi keskin.. Keşke biraz daha ılımlı olabilseydim bu konuda
Kendinizde olmasından rahatsız olduğunuz huy/alışkanlık var mı?
Cevapla