Fark ettiyseniz kilolarını söyleyemenler en çok ben kilo vermek istemiyorum kilolarımı seviyorum diyen kutup ayıları. E madem seviyorsun kilolarını söylemeye gelince neden bu kadar zor?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
herkes yasamakta özgür isterse 200kilo olursana batan ne acaba aytica sen hizki kilo verebiliyosun diye oda vermek zorunda deyil o un dışında herkes her sordugun sorunun cevabini vermek zorundada deyil
#Kızlarimiz her haliyle güzel#
DMJXHXJFHDHSHHSNSJDJHSHDGDHSHDHHDHDHDHDHDHJDHZHDHDHSHHSGSUDJENSHVSVSISJEJSJSGSHHSJDHDHDHDHSHDHS
Konuştu 500 kiloluk gergadan hanım
Yooo ben 50 kiloyum
Zayiflat boyle cavap veremezmi 😒
Hee şimdi anlaşıldı
Rakip elemeye çalışıyorsun yeme bizi :D
Sanane terbiyesiz karakter yoksunu, sana mi soyleyecek
Şu üsluba şu terbiyesizliğe bak. Bir sporcu olarak dediğin hiçbirşeye katılmıyorum. İnsanları rahat bırak ve derhal ağzını topla. Bu kişi senin annen bacın veya karın olabilirdi.
Annem bacım karım olsa onlarada öyle derdim kilo vermek zor bir şey değil
Ben 1 haftada 10 kilo verebiliyorsam kişinin bir hastalığı olmadığı sürece vermemesi içinde bir bahanesi olamaz bırakın şu ayy canım takma kiloları sen böylede güzelsin 😍😍 ayaklarını
Güzel falan değiller kesin şunu
Bir insana kilosunu neden sorarsın ki?
Merak edemez miyim, özelliklede en çok göze batan fiziksel özelliği kilosu ise ve oda kilosu ile barışık olması ile övünerek bu özelliğini daha da öne çıkarıyorsa?
Hiçbir kilolu insan kilosuyla barışık değildir onlar insanların acır gibi bakışlarına maruz kalmamak için dik duruş göstermek için bu tavrı takınırlar. Belli bir kilonun üstü kişinin hayat kalitesini etkiler; sağlığını ve psikolojisini bozar. Ancak şu da bir gerçektir ki: kilolu insanların çoğunun geçmişe dayanan bir travması vardır, yemek yedikleri zaman reseptörlere yüksek düzeyde bağlanan dopamin bir nevi onlarda bağımlılık yapmıştır; madde, sigara vb bağımlılıklar gibi. Bu tür insanlara ayı vb kırıcı cümleler kullanmak yerine daha anlayışlı olabiliriz. Benim kardeşimin en yakın arkadaşı oldukça kilolu bir kızdı sürekli bize gelir giderdi ben birkere bile ona kaç kilosun diye sormadım, zaten geçmişinde babadan travması vardı.
Ne diyim? Sanki kilolu olmak iyi birşeymiş gibi yiaa canimm sen her halinle güzelsinn 😍😍 diyip onun o kilosunda kalmasını sağlayarak yarın öbür gün kalp krizinden ölmesine mi sebep olayım sizler gibi?
Senin üslubun kırıcı, diğerlerinin ki gereksiz avutmadır. Bu tür durumlarda, kişi zaten bunun farkındadır bizim iyi veya kötü bir yorum yapmamız gerekmez çünkü dediklerimiz bir kulağından girecek diğer kulağından çıkacak. Son olarak seninki artık nefret boyutuna ulaşmış sanırım kilolu kadın görmeye tahammül edemiyorsun.
Ben bir erkek olarak rahatsız edici bulduğumu dile getirmezsem hatta biraz olsun bu konuda aşağılamazsam o kız nasıl kilo verip sağlına kavuşacak? Nasıl motive edecek kendini? Nasıl gaza gelecek kilo verip sağlığına kavuşmak için? Asıl siz canım sen onlara aldırmaa sen kilolarınla güzelsinnnn 😍😍 vs diyip onları kaldırarak asıl zararı siz veriyorsunuz onlara
Ve kilolu bir kıza şişman fantezisi yoksa hiç bir erkek bakmaz yani bu bir gerçek
Bırakın artık kiloluları güzel sözler ile oyalayarak rakip elemeye çalışmayı
Kaldırarak değil kandırarak olacaktı*
Senin kimsenin bedeninden rahatsız olmaya hakkın yok. İleride evlenirsen eşini istediğin kriterde seçebilirsin onun dışında millete ayı, gergedan diyerek kilolarına çözüm sunamazsın. Ne senin bu ikazların ne de başkalarının güzel lafları kilolu bireyin üzerinde olumlu etki ediyor hatta tam tersi o kullandığın kelimeler insanı daha da strese sokuyor stres anında beyin, en haz aldığı işlere tekrar yöneliyor. Her insanın iradesi farklıdır, eroin gibi ağır uyuşturucuları bile bırakan insanlar var, bir insan ne zaman hayatının çok kötüleştiğini anlarsa kendi hakkında kararlar verir. Her insan bir değil, bu kilolu bireylerde duygusal olarak hassas insanlar izlemediysen TLC programındaki hayatlara bak birçoğu daha çocukken tecavüze uğramış.
Kilolu birey hayatın kendisi için ne kadar zor yanlarıni yaşayarak tecrübe edecek zaten bırakıb hayatı hakkında hükümleri o versin. Ne kalbini kırın ne de sen böyle güzelsin diye avutun.
Benim buna hakkım yoksa oda yarın öbür gün niye hiç bir erkek bana bakmıyor diye çırpınıp durmasın onunda buna hakkı yok, benimde o ürünün alıcısı olarak yorumum bu, kimse kusura bakmasın. Kilo sorununu bende bir kaç kez yaşadım hatta bi tanesi oboziteye yakındı ama ben hiç bir zaman yok stresmiş yok bunalımmış yok travmaymış hiç birini bahane etmedim ve her seferinde vermem gereken kilo nekadarsa ben nasıl eşekler gibi anında verdiysem paşa paşa, onlarda yapabilir travma mravma diye boş duygu sömürüsü yapmayın bana burada.
Oldu olacak onların spor yapacak kolları bacakları yok onlar kol, bacağı dekor olsun diye kullaniyor abisi oda onların hayatı deseydin bari XDNDJXJJXHDHDHDN
Yapabilir zaten, yapmalı da...
Ama bunu senin söylediğin cümlelerle yapmayacak. Toplum içine girdiğinde bakışlardan rahatsız olacak, sevilmek isteyecek; bu mümkün olmayacak, sağlık sorunları başlayacak uzar gider. Kendini düşünüyorsa, duygusal olarak çökmemiş ileriye dönük bir hedefi, amacı varsa zaten kendisi adım atar. Bu arada ben sana düzgünce yorum atıyorum bir dövmediğin kaldı
İnan bana yapacak
Yani mesela hiç bir zaman kilo vermek istemeyen bir kız nasıl verir? Mesela hoşlandığı bir erkek çıkar ve kendisine benim kurduğum gibi cümleler kurar oda bu durumu daha fazla kaldıramacayacağı için gider gaza gelir mecbur verir
Ay sen böylede güzelsinn ya da o da onun hayatı falan diyerek kilo verilmiyor
Valla ben kilolu insan ile bir hastalığı yoksa dalgamı geçerim kimse kusura bakmasın o an kiloluysam buna kendimde dahil, gayette eğleniyorum bunu yaparken.
Benim hiçbir yorumumda böyle cümle kurmadım. Herneyse iyi geceler.
İyi geceler