
Tatildeyken aklıma tek bu geliyo...

Gece gezmek güzel ama yalnız gezmek güzel değil bir kadın için. Arabası varsa okey onun harici çok riskli konuyu feministlik adı altında başka yere çekmeyin Allah muhafaza kadınların başına bişi gelse o saatten sonra gideni geri getiremeyiz bu 2000 yıldır böyle o yüzden yalnız çıkmak iyi değil bu zamanda erkeklere bile neler yapıyorlar erkeğide bırak tavuğa bile neler yaptılar.
Allah kadını latif yarattı diğer varlıklara göre daha zarif ve narin o yüzden kadınlar kolay dikkat çekiyor
Cevap
8Cevap
Evet arkadaşlarım olsa yapardım ama tek olduğum için sıkılıyorum
Türkiyede gece hayatı kaldığını düşünmüyorum enflasyondan
Katılıyorum 👍
Club'ları sevmiyorum aşırı yüksek ses ve bütün gece ayakta durmak bana göre değil. Çıkacaksam arkadaşlarımla sohbet edip dertleşebileceğim cafe-bar tarzı ya da meyhane tarzı yerler beni kendine çekiyor.
Hayır sevmem. Çay içerek güzel sohbet eşliğinde bahçe de oturmak benim için daha güzel dinlendirici.
en sevdigim aktivitelerden diyebilirm
Bazen dozunu Kaçiriyoruz ama deyiyor ya
Gece gezmeyi sevmem.
Çok severim
Gezmeyi severim de gece hayatı bana gore değil
geceleri hep dışarıdayım. baykuş gibiyim
Gezmeyi sevmiyorum
Kim sevmez ki
Severim
Güzeldir heralde
😎🍺😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?