Hayatında eksik bıraktığın şeyler mi daha fazla yoksa tamamladıkların mı? 


Selamlar,
Eksik bıraktıklarım oldukça fazla. Ben birini ya da bir şeyleri tamamlayabilecek bir adam değilim maalesef. Benim olan her şey eksik kalmaya mahkum olacak. Bu konuda kendimden oldukça eminim.
Eksik bıraktığım bir şey yok.
Yarım kalmak için tam olmak gerekiyor.
Eğer gerçek anlamda karşılıklı yaşanıyorsa bir şeyler, bitmesi gerekir biter işte o zaman yarım kalır insan.
İlk önce tam olursun, sonra yarım kalırsın..
Nickime bak sen söyle
Eksiklikler olmasa tamamlama gibi bir kavramda olmazdı ama.🙄
Kalbinin güzelliği yeter.❤️
Ehehe😏❤️
Sen de öylesiiiğn.😍
Rica ederim şekerli pareeğ.😍😍❤️
Eksik kaldığım hepsinden fazladır.
Rica ederiim.💫
Cevap
32Cevap
Eksik olan her ne varsa tamamladım da bir kendimi tamamlayamadım sanırım...
Sanırım eksik bıraktıklarım. Özeleştiride üstüme yoktur :D hahsj
Eksik bıraktıklarım daha çoktur
Hiç başlamadıklarım fazla
Ben hiçbir şeyi eksik bırakmamaya gayret gösteririm
"Eksik bir şeylerim var içimde kalmış biraz"
https://www.youtube.com/embed/PPiAlwzsLzMŞuanda tamamladıklarım daha fazla ama hayatımı tamamladığımda eksik bıraktığım çok fazla şey olacakmış gibi bir his var.
Neyse onu geçde bu anime resimleri çok hoş ya hâla paylaşmayacak mısın?
Çok şükür tamamladıklarım. Çünkü kimseyi yarı yolda bırakmayı sevmem. Karakter mizacım uygun değil buna.
Şu zamana kadar sadece bir şeyi eksik bıraktım o da zamansızlık yüzünden oldu. Kötü oldu.
Tamamladıklarımda var ama eksik kalan tamamlanmayı bekleyenlerde.
Hayat daha yeni başlıyor acisiyla tatlısın herseyin hayırlısı olsun biz insanlara
Eksik kalan daha birsuru plan projeler var sadece geçen acelesi olan zamana günlere oluyor
Tamamladıklarım, her zaman…Bir de ben tamamlanabilsem keşke.
Sana gore tamamdır bana gore eksıktır. Neyı nasıl tamamladım dıye dusunurken empatı yapmak onemlıdır.
Aslında. eksik bırakmak değil tamamlanmaya çalışılan şeyler zamanı değilmiş diyelim
Hep eksik kaldım
Azalarak bittim
Eksik bırakmam
Faydalı insan olmak isteğim
Geçmiş geçmiştir.
Her ikiside aşağı yukarı aynı
Elbette tanımadıklarım fazladır..
İkisi de var konuya göre çok değişir ama olsundu
Hepsi birbiriyle kıyasıya yarışır.
Eksik bıraktıklarım fazla
Tamamladıklarım her zaman
Çok eksiğim var başta namaz
Eksik bıraktıklarım fazladır,
tamamladıklarım çok daha fazla..
Tamamlayacaklarım fazla.
Fazla tamamladiklarim var
Eksik bıraktıklarım.
Eksik bıraktıklarım.
Tamamladıklarım
Eksik bıraktıklarım
eksik bıraktıklarım😔😔😔
Bıraktıklarım
bizi hep yaktılar
Eşit sayılır
Tamamlayacaklarim
tamamlamadan uyuyamam
Eksik bıraktıklarım
Tamamladıklarım
Tamamlayamadıklariımızzz
Tamanmladıklarımm
Şu ülkede istediğini tamamlayabilen var mı ya?
Haklı isyan
Tamamladıklarım derim yarım iş yapmayı sevmiyorum
Eksik
Eksik
Ortaya karışık 😂😂
Eksik
Eksik...
herşeyim eksik ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?