Zihnimi susturamıyorum. İyi değilim. Kolumu kaldıracak, yataktak çıkacak gücüm yok. Geçmişteki kötü anılar + gelecek kaygısı= uykusuzluk
Ne olacak böyle? Bir önerisi olan var mı?
Ne olacak böyle? Bir önerisi olan var mı?
Cevap belli Tr den kaçmak v ülke 80 yıldır aynı cacık olmaz senin gibi nice gençler harcandı ve halk uyanmadı bizim Millet bencildir bana dokunmayan yılan bin yaşasın der bir rahat uykuya 20 yılını satar
Bu gerçkle belki bin kere yüzleştim ama okurken hala kalbimi kırıyor
Vala yaşın kaç bilmiyorum ben ergenlikten beri aynı kaygıları yaşadım ve sonuç bizlik olay değil ülke boktan adamın varsa kralsın adamın yoksa okusanda aynı okumasanda aynı
Bunların farkındayım. Olay senlik olmasa bile seni etkiliyor işte, sorun orada. Kurunun yanında yaş da yanıyor. Cahil çoğunluğun aptalca seçimlerinin bedelini biz ödüyoruz. Sömürülen gençliğimiz ve çalınan umutlarımızın hesabını kimse vermeyecek. Bu gerçek her geçen gün daha da çok canımı yakıyor
Bu şekilde 30 günden fazla zaman geçirdim. Yerimden kımıldamadan. Tek çıkış bir şekilde dışarı çıkıp bir şeyler yapmamdı en son zorladım kendimi öyle biraz geçti
Dışarı çıkıp ne yapacağım, adım atsam param gidiyor. Her şey inanılmaz pahalı zaten. Ya bi bakkala girip içecek almaya korkuyorum
Evet aynı düşünüyordum ben de bişey almadan sadece yürümeyi tercih ettim
Yürüyüşe çıkayım evet. Şöyle bir yürüyüş yapayım da ülkedeki mültecileri görüp ulan Türk kalmamış bu neee diye kafayı yiyeyim
Kendimle konuşmak çok zormuş
Cevap
6Cevap
Yoğunsa ve yaşam konforunu negatif etkiliyorsa, profesyonel yardım alabilrsin.
Alamam. Seanslar çok pahalı. Psikolojik sağlık için ilk adım: para
Devlet hastanesi vs deme hiç çıkamayız ordan. İnan bana
Belki zaten birsürü devlet hastanesine gitmişimdir? Belki bi halta yaramadığını anlamışımdir. Belki oradaki doktorların ilaç yazıp bir an once basindan atmak istediklerini görmusumdur? Bilmediğimiz konularda konuşmasak mı acabaa
Geçmise takilıp bugün ve yarınını zindan etmen sana ne kazandıriyor ki..
Bu durumdan zevk almıyorum. Elimde olsa böyle olmam zaten. Çaresini arıyorum farkındaysan
yarın ölecegini var say yine de kaygin olur mu
Olmaz. Zaten o yüzden bunun adı 'gelecek kaygısı'
ne zaman olecegini bilmiyorsun, yarin olecekmis gibi yaşa kaygi kalmaz
Öyle bir dünya yok. Hepimiz yarını düşünmek zorundayız. En basitinden paranı bile buna göre harcıyorsun. Yeri geliyor dolaptaki yemeğin bile bir kısmını yarına saklıyorsun. Buzluk dondurulmuş gıda dolu. Neden? Hayat bir gündür o da bu gündür demek kişiyi tamamen hedonist keyifçi boş beleş bir insan yapar.
tamam sen gelecek ay olecekmis gibi yaşa ne diyim bi denge tuttur kendine
Hahshdh hiç gülesim yoktu. Sağ ol gerçekten
rica
Tr nin %90 ı aynı durumda o yüzden çok da takılma
Hepimiz boğuluyoruz en iyisi çırpınmayı bırakayım da ciğerlerime dolan su beni boğsun
aynen yarın bir çiğköfte söyle kendine iyi gelir
Büyük bir lokma ısırıp çiğnemeden yutmaya çalışıcam
Sosyalleşmek, meditasyon, spor, sağlıklı beslenme.
dert etme
Ben akışına bıraktım akıyorum piuvv🏄🏻♀️
Yanlız diilsinn:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?