Evlilik, çocuk, cinsellik... Bunları gereksiz ve saçma buluyorum. Mantıklı bulanlar açıklama yapabilir misiniz?

Evlilik, çocuk, cinsellik... bunları çok saçma buluyorum. Sadece sevenler evlensin çocuğa zarar vermeyecekler iyi bir şekilde büyütebilecekler çocuk yapsın cinselliği hayattaki önemli şeyler sırasında ilk sıraya koymayanlar sadece sevdiğiyle değer verdiğiyle özel bir şey yaşayacaklar bir ilişki yaşasın. Saçma mı bu düşüncem? Saçmaysa sizin açıklamanız ne?
Evlilik, çocuk, cinsellik... Bunları gereksiz ve saçma buluyorum. Mantıklı bulanlar açıklama yapabilir misiniz?
Cevapla