Seks olayı bana saçma geliyor ve düzgünce açıklayabilecek var mı? Varsa açıklasın?

Evlilik, seks bana saçma geliyor özelliklede seks. kadınım erkeğim diyor benimsin felan. İlişki tamam bendede oluyor istek yinede ilişki sırasında yaşanan olaylar iğrenç ve saçma bence. Tamam her insanda dünya var olduğundan beri olan bir şey. Seks ya da sevişmek diyelim hayatın parçası ama bir insanın en önemli şeyi haline geliyor. Erkek zevk kadın acı çekiyor tama kadın sonradan zevk alsada acıyı da çekiyor. Erkek istediğinde kadın tamam diyor kadın isteyince erkek yorgunum diyebiliyor. Bana düzgünce açıklayabilecek var mı?
Seks olayı bana saçma geliyor ve düzgünce açıklayabilecek var mı? Varsa açıklasın?
Cevapla