Çok güzelim ama gün boyu kimseyle konuşmadan günü bitiriyorum. Neden Allah beni bundan korumadı?

Neden Allah beni zaman kaybetmekten korumadı ben çok istedim bu yılın her özel gününü dolu dolu yaşamak 21 yaşımı kaybetmemek ama kaybettim 22ye 2 ay kaldı. Benim düşündüğüm hayat bundna çok daha hayırlı değil miydi ne imtihanı bu geçmişte de yalnızdım hem de işkenceyle büyüdüm mutlu olmaya geldim yeni üniversiteye daha geçen yıl eylülde ilk defa açıldı Ama Allah hiçbir şey vermedi ne var birini verseydi bana sahip çıksaydı bu daraltıcı yurtta kalmazdım ne yurtta ne okulda arkadaşım olmadı kapalıyım diye mi kadersizlikle acaba bu çağda çok tercih etmiyor açık kızlar da erkekler de
Güncellemeler
+1 yıl
Meden ya
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Çok güzelim ama gün boyu kimseyle konuşmadan günü bitiriyorum. Neden Allah beni bundan korumadı?
Cevapla