AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ya da şey olabilir mi? Kafanda olmasını istediğin kendin ile gerçeği tutmuyor diye kendini sevmemen? Dikkat ediyor musun kendine vücuduna gelişimine?
Psikolojik sorunlarım var ve boy 1.70
Kilon peki o nasil?
Kilonda iyi duruyor mesele sadece psikolojik gibi geliyor kendini sevmenin bir yönünü bulmalısın hem benim değerlendirmem neyi değiştirir senin kendini iyi hissetmen gerekli bence kendine gerekli değeri aşılamalısın
Anladım teşekkür ederim yardımcı olduğun için
Kızdın mi yaa? Kızma lütfen bende seninkilerin aynısını hissediyorum tanıda konuyorum ama çözüm bulamıyorum.. gizli yazmamin nedenide bu..
Kızmadım 😊 sende mi kendini beğenmiyorsun?
Iyi bari zaten bu şekilde bunalimdasin birde ben eklenmek istemezdimm. Düşündüklerini aynısını yaşıyorum 170 im ve benim de aşamadigim sorunlarım var.. hayat böyle daha zor yemin ederimbdhdhddh
1.70 erkeklerde kısa kadınlarda ideal bir boy ben uzun zamandır dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım zaten psikolojik sorunlarım var kronik anksiyete bozukluğu tetikliyor bu durumu
65 de kadınlarda idealken 78 olduğumu söylemişmiydim? Dkdjdj bende kendimi bildim bilelim güzel hissetmiyorum ve bunun hissettirilmesi ayrı üzücü.. de şu sendeki anksiyete bir hal bulalım ben takmamayı öğrenmeye çalışıyorum mesela.. şimdilik bunalimdan uzagim herhalde..
Öz güvenim düşük insanlarla iletişim kurmakta güçlük çekiyorum takıntılıyım dış görünüşümü beğenmiyorum eziklik hissi var bende ilaç kullanıyorum yıllardır antidepresan
Kendini zorlamalısın bence biraz daha dogrusu ben öyle yapmaya çalışıyorum birde gözlem.. insanlar kendilerini ne kadar seviyorlar gorebiliyorsun nelerine dikkat ediyorlar onlar için neleri değerli kendini tani ve bununla kendine bir yol çizersen ilaclara bile gerek kalmayacaktır hem boyun 170 iyi değil mi?150 olsa bile ne olacakti yaşamayı hak ediyorsun kendini kendinle tedavi etmelisin sadece 🍀
Haklısın sen kaç yaşındasın ne işle uğraşıyosun ben kendi iş yerimizde çalışıyorum mağazacılık sektörü
25 yaşındayim yeni çalışmaya başladım insanlarla iletişimli bir iş zor oluyor ama en azindan yüzyüze değil. Yinede iş arkadaslarimim bana çok şey kattığını gorebiliyorum düzenli birşeyler yapmakta güzel sabah erken uyanmak felan zor gelsede iyi. Aslinda hayatım yolunda değil ama yolunda gibi gözükmesi bile yetiyor..
Ben insanlarla sürekli iletişim halinde olduğum halde bu sorunları aşamadım sabah erken uyanırım iş yerinde çalışıyorum ama yeterli olduğumu düşünmüyorum
Çünkü istediğin insanlarla istediğin gibi bir iletişim şekline girmiyorsun. Benimkide öyle sabahtan akşama kadar birsürü kişi ile görüşiyorum akşam çıkıp avmde sipariş vermesi zor geliyor.. hdhdhd arkadas durumun nasil?
Hiç arkadaşım yok asosyalim araba kullanıyorum tek başıma gezerim bazen
Arada benide almalısın iyi arkadaş olacağıma inanıyorum hshdhd ama nasıl olmaz yaa erkek olsam birsürü agalarım olurduu. Bu senin tercihin mi peki?
Benim tercihim ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz kira gelirlerimiz var maddi durumumuz iyi olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bakımsızım spor salonuna gitmeye bile öz güvenim yok
Çok soruyorum biliyorum ama ailenle nasıl olduğunu öğrenebilir miyim? Ablan ya da kız kardeşin var mıdır?
Yok önemli değil sohbet iyi😊 ailemle durumum normal bir sorun yok kız kardeşim veya ablam yok
Varsa onların fikirlerine biraz önem ver konuşmak iyi gelecektir biz abimle böyle yapabiliyoruz diyecektimm.. diyemedim. Djdhd kesin iki erkek kardeşsinizdir ve digeri yasamayi daha çok seviyordurr..
İkiz kardeşim var ama hiç birbirimize benzemiyoruz yüz fizik olarak o benden uzun 1.80 boylarında ve sosyal😊 Beni görmek istersen nasılım kategorisinde bir üye soru sormuş yeni canım sıkıldıkça sorocam yazıyor yorum yaptım normal diye siyah tişörtlü benim profil fotosunda😊
Ben bu olayi çözmüşem dhdhdj Arada ona takınmalısın bence sende sevebilirsin her şey kafada başlayıp orada bitiyor. tamam bakarim ama o kaş o göz boş yere yaratılmadı.. gercekten iyi olmanı istiyorum anı yaşa mükemmel değiliz diye kendimizi geri tutamayız hayattan. Sana diyorum ama banada zor biliyorumda
Kardeşimle sürekli kavga ederiz anlaşamıyoruz onunla
Daha çok sinirlenen taraf sen olabilir misin peki? jsjd Ve fotoğrafını gördüm gerçekten kötü bir şey bekliyordum.. biraz haksızlık ettiğini gördüm sadece.. kendini tanıyıp üzerine yakışan karekteri çözdüğunde bütün meselen kapanacak.. yani benim kendime tanim bu.. ama gel gorki en çok kendimi taniyamiyorum
Hangi şehirde yaşıyosun nerelisin?😊 Ben doğma büyüme İstanbul memleket Sivas
Hani demiştim ya arada benide almalısın diye almaa dhdhdjd çok yakar oradan buraya
Baya uzak mısın hangi şehirde yaşıyosun?😊
Minik bir dm kontrolün seni hangi şehirde yaşadığım cevabına götürebilir dhdbdhd
🤦🏻♀️🤦🏻♀️ büyük başarı hikayeleri bunlar hdhddh
😂
Peki buradan da cevap vermemen? Hdbdhs
Attim cevap vermiyorsun hddhjd
Kanka öyle deme bende çirkinim teselli et kendini
Bende öyleyim maalesef dış görünüş çok önemli.
Onlarda senin gibi insan
Hissetmeyin