Lisedeyken asla ders çalışmazdım ama yine de bir plan yapar ve ona uyacağımı söyler dururdum. Birkaç gün bile o plana uymak bana zor gelirdi. Asla ders çalışamazdım. Artık lisede değilim ve şu anda aynı şeyleri farklı durumlar üzerinden yaşıyorum. Yapmak istediğim birkaç şey var. Bu istediklerim her gün pratik yapmamı gerektiren aktiviteler. Bir gün heveslenip yapsam öteki gün yapmıyorum. Belki diyeceksiniz ki "Demek ki yeterince istemiyorsun." bundan emin değilim. Ayrıca istemesem de bu hayatta yapmam gereken şeyler var. Sürekliliği sağlayamıyorum, iradesiz, dürtüsel ve tembelim. "Kolay" olan isteklerimi (yatıp film izlemek gibi) dizginleyemezken, üzerine çalışma gerektiren aktivitelerdeyse çuvallıyorum. Bir anda değişecek bir şey olduğuna da inanmıyorum. Benim gibi insanların olduğunu da biliyorum ve bu sayının az buz bir şey olduğunu düşünmüyorum. Sizde durumlar nasıl? Bana ne söylemek istersiniz? Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Pek bir şey çıkacağını ummuyordum ama ifade etmek iyi geldi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer