BU KADAR AĞIR BİR SOSYOFOBİ HASTASIYLA KARŞILAŞTINIZ MI HİÇ?

Herkes sosyalleşiyor evleniyor sevgili oluyor arkadaş ortamı geziyor tozuyor hobi aktivite yapıyor para kazanıyor hayatına bakıyor bende bu tür şeyler yıllardan beri uzak , SOSYOFOBİ Hastasıyım 10 yıldır kendimi odama kapatıyorum sebep olarak da okumadım işsizim kendime bakım yapmadım kötü görünüyorum ve hayata sosyalleşmeye ayak uyduramıyorum ezik gibi bir şeyim ben böyleyken fakirken abimde fakir çöpçü asgari ücret olmasına rağmen 2 ay sonra baba olacak.. benim ise sevgilim olması bile 2099 yılında olacak yani öldükden sonra sorumluluk alamıyorum ben arkadaşlar bu sadece asgari ücretli işe gitmek kendi rızkımı çıkarsam bile
BU KADAR AĞIR BİR SOSYOFOBİ HASTASIYLA KARŞILAŞTINIZ MI HİÇ?
Cevapla