Aşık mıyım, saplantılı mıyım yoksa ilgisizlik mi?

Yaklaşık 1 yıllık ikişkim var ama sanırsın daha dün tanıştım heranını çok seviyorum. Hiç sıkılmıyorum. Gece uyumadan öpe öpe doyamıyorum. Hatta uykudayken bile arada kalkıp öpüyomuşum. Kendi söyledi bunu gece kalkip öpüyosun sonra tak geri uyuyosun diyor. Ayrı kaldığımız veya ayrıldığımız zaman çok özluyorum. Ağlama krizine giriyorum. Sadece onunla zaman geçirdiğimde gerçekten mutlu hissediyorum. Ufak bir kotü lafında kırılıyorum. Bazen onun için ölebilirim diye düşünüyorum. Sizce bu ilişkinin adı ne? Yani iyi bişeymi kötu bişeymi?

Ek olarak küçüklugumde hiç kimseyi sevmezdim kimseninde beni sevdiğini hissetmezdim. Onunla tanişana kadar kimseye sevgi beslemedim. Hatta herkesden nefret ederdim. Kimse için kararlarımı sorgulamazdım. Ailemi bile hiçe sayarım çunku benim için bi aile olamadılar.
Aşık mıyım, saplantılı mıyım yoksa ilgisizlik mi?
Cevapla