Yaklaşık 1 yıllık ikişkim var ama sanırsın daha dün tanıştım heranını çok seviyorum. Hiç sıkılmıyorum. Gece uyumadan öpe öpe doyamıyorum. Hatta uykudayken bile arada kalkıp öpüyomuşum. Kendi söyledi bunu gece kalkip öpüyosun sonra tak geri uyuyosun diyor. Ayrı kaldığımız veya ayrıldığımız zaman çok özluyorum. Ağlama krizine giriyorum. Sadece onunla zaman geçirdiğimde gerçekten mutlu hissediyorum. Ufak bir kotü lafında kırılıyorum. Bazen onun için ölebilirim diye düşünüyorum. Sizce bu ilişkinin adı ne? Yani iyi bişeymi kötu bişeymi?
Ek olarak küçüklugumde hiç kimseyi sevmezdim kimseninde beni sevdiğini hissetmezdim. Onunla tanişana kadar kimseye sevgi beslemedim. Hatta herkesden nefret ederdim. Kimse için kararlarımı sorgulamazdım. Ailemi bile hiçe sayarım çunku benim için bi aile olamadılar.
Ek olarak küçüklugumde hiç kimseyi sevmezdim kimseninde beni sevdiğini hissetmezdim. Onunla tanişana kadar kimseye sevgi beslemedim. Hatta herkesden nefret ederdim. Kimse için kararlarımı sorgulamazdım. Ailemi bile hiçe sayarım çunku benim için bi aile olamadılar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer