Her şeyi yaşadım artık zevk alamıyorum hayattan?

Bir hayatta yapılabilecek yaşanabilecek ne varsa yaşadım belki %100 kadarını yaşamadım fakat neredeyse herşeyi yaşadığımı düşünüyorum ve artık tükenmişlik sendromunda gibiyim ne yapmalıyım ne olacak bundan sonra hayatım herşeyi yapmış yaşamış olan bir insan ne yapabilir artık bu dünyada bu hayatta?
Her şeyi yaşadım artık zevk alamıyorum hayattan?
Her şeyi yaşadım artık zevk alamıyorum hayattan?
Cevapla