Sonuna kadar iyi gidip, en sonunda allaha isyan etmekten korkuyorum tam imanlı birisi asla pişman olmaz değil mi?

Ölüme yakın veya yaşlılıkta sanki isyan edip tüm sabrettiklerim için allaha kızmaktan korkuyorum
Bu içimdeki kaygının sebebi hâlâ dünyalıklardan uzaklaşmam olabilir mi veya iman zayıflığı
Güncellemeler
+1 yıl
Uzaklaşmamam*
Sonuna kadar iyi gidip, en sonunda allaha isyan etmekten korkuyorum tam imanlı birisi asla pişman olmaz değil mi?
Cevapla