Gizli Üye(30-35)+1 yıl6. Hissim çok kuvvetlidir ayrıca dejavu olayını çok sık yaşarım ilgisi var mı bilmem bir cümleyi bir hareketi bile önden tahmin edebildiğim sık olur ve aynen aklımdan geçtiği gibi olur içime sinmeyen insanlar genellikle kötü tekinsiz sorunlu falan çıkar mesela salağa yatarım ama ben 😂
0163 Yorumla- +1 yıl
Bendeki enerjiyi de hissedebilirmsiisn 🙃🙃
Cevap sahibi+1 yılÖfff içim karardı 😜
- +1 yıl
Teşekkürler ozman ,🤣🤣 cevap bulamıycaz aradıgımıxa galiba 🤣
Cevap sahibi+1 yılNasıl bir cevap beklerdiniz beyefendi 😂
- +1 yıl
Beklediğim cevabı bilsem kendimde üretirdim 🤣 kendi bulamadıgım ama duyunca bişeleri çözüceğim cevabı arıyorum
Cevap sahibi+1 yılBoşuna içim karardı dememişim bak kdkfkkff
- +1 yıl
İç kararcak bir mevzu deilki ama bence senin eskilerden bir anın çağrısım yaptı ona için karardı 🤣
Cevap sahibi+1 yılAradığını bulmak çözüm üretmek için soru sormadın mı cevabı sende olmayan bir soruya cevap arıyorsun gereksiz yani sal gitsin diyorum ben de benim anım çağrışım yapsa onu da anlardım herhalde😂
Cevap sahibi+1 yılBence sen gaysin 🤣
- +1 yıl
İyi madem ruh çakralarıyla alakalı bir mevzu varda hisleri kuvvetli biri belki gözden kaçırdıgım bir şeyi söyler die umut ediyorum
- +1 yıl
Hislerin müthiş kuvvetli medyumlar isyan etcek bu yeteneğine 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılO kadar ilerlesem işi ticarete döker köşeyi dönerdim 😂😂
- +1 yıl
Zor bile deilki ilerlemene gerek ne versen yiyor zati toplum 🤣
Cevap sahibi+1 yılAma bi düşündün dimi acaba mı diye fldkjdjd
- +1 yıl
Yaa okadar düşündüm ki homosophiana gitti düşüncelerim 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılJdkdkjsks
- +1 yıl
Sende de bir lezlik var gibi ama kendini iyi saklıyon 🤣
Cevap sahibi+1 yılYakaladın beni aman nasıl saklarım şimdi 🤣🤣
- +1 yıl
İfşa edersen sonu böyle olur 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılHangi cümlemden böyle bir kanıya vardın çok merak ettim şimdi jdkkdjd
- +1 yıl
Kanıya varmak gibi bir derdim olmadı sen olmayan bişeyi söyledin bende olma ihtimali olan bişeyi seninkinden faydalanıp söyledim
Cevap sahibi+1 yıl6. Hissimin kuvvetli olduğu kısım doğru gerisi espiriydi 😂
- +1 yıl
Bende eşlik etmeye çalıstım espiriye 🙏🙏🙃
Cevap sahibi+1 yılYa insanlar o kadar enteresanlar ki her şeyi ciddiye alıyorlar
- +1 yıl
Hayat okadar uzun deilki keyif almaya çalısmalıyız yeteri kadar sıkıntı var zaten 🙃
Cevap sahibi+1 yılO yüzden açıklayayım dedim
Cevap sahibi+1 yılAynen doğru diyorsun bende öyle takılırım herkese ama herkes aynı kafada olmuyor
- +1 yıl
Biraz gırgırındayım zati enerji hissedersem peşine düşerim ama 🙃🙃 aradıgım cevap birinde uyandımı zaten hissettirir bir şekilde. Die düşünüyorum 🙃
Cevap sahibi+1 yılRuh çakraları kısmı ilgimi çekti
Cevap sahibi+1 yılÖyle bişey duymamıştım daha önce
- +1 yıl
Evet benimde baya ilgimi çekti ama fazla bilgi yok olanda iş yapan bir bilgi değil belki dedim aura okuya bilen biri olursa bir açıgımı görür belki o açık yolumu tıkıyordur die düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılNe gibi bir enerjiden bahsediyorsun
- +1 yıl
İnsnaların etrafını saran auralar vardır ve kişiler iletişim esnasında iletilerine auralarını yüklerler ilginç bir aura hissedince meraklanıyorum nasıl biridir diem🙃🙃
Cevap sahibi+1 yılBence sen Yıldız falı baktır
- +1 yıl
Fallara ihtiyacım yokki fallarda cıkamaz , ayrıca enerjimi aşıp falıma da bakamıyolar 🤣
Cevap sahibi+1 yılPeki benim auram nasıl sence 😜
- +1 yıl
Bir iki özel soru sormam gerek onun için 🙃 burcların ve sevdiğin renkler lazım 😄
Cevap sahibi+1 yılÖyle değil bu burçlarla ilgili falan filan bişeyler var ya Yıldız falı değil yanlış söyledim Yıldız haritasıydı galiba valla bende inanmazdım ama baktıranlar iyi yorumlar yapıyorlar herşeyimi bildi falan diyorlar
Cevap sahibi+1 yılBurç ve sevdiğim renkler mi auramı belirliyor
- +1 yıl
Onları hallettim onların ğstünede bile lazım işte 🙏
Cevap sahibi+1 yılO zaman sen bi hocaya git 😝
- +1 yıl
Onada ihtiyacım yokki 🤣🤣🤣 ruh çakrası biraz farklı ya 🤣🤣
- +1 yıl
Bi on dk mola döncem sana 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılYahu espiri espiriiii 🤣
Cevap sahibi+1 yılDöncem sana lafını bi sevmeyen ben miyim
- +1 yıl
Bırak az ciddiye alıyım espirinin keyfini yaşa diye yapıpm 😄
- +1 yıl
Kaba bşr söylem oldu galiba özürlerimi sunarım🙏
Cevap sahibi+1 yılNeyse sen çakradır auradır kısa bi anlat madem bekletiyon kafamı bozma benim çakramı auramı bileyim bari 🤣🤣
- +1 yıl
Du yoldayım eve geçince anlatıyım 🙏
Cevap sahibi+1 yılCiddiye almak değil de dalga geçer gibiydi mesajın
Cevap sahibi+1 yılAyaklarını kullanıyorsan sıkıntı yok kdjjs
Cevap sahibi+1 yılAma aynı anda hem ayaklarını hem kollarını kullanıyorsan sıkıntı yani bekleriz 😂😂
- +1 yıl
Sevdiğin renkler auranın yansımadısır
Cevap sahibi+1 yılKırmızı ve siyah en sevdiğim renklerdir mesela
Cevap sahibi+1 yılMerakla bekliyorum umarım uyumam jrkdjdks
- +1 yıl
Kararlı bir kişiliğin oldugunu sinirlenince baya sert oldugun ve tutkulu bir doğan oldugunu gösterir
- +1 yıl
Genel olarak liderlik vasıfların yogun ama kullanmayı pek sevmeyen biri gibisin , ortamın gizli lideri gibi bir halin de var
Cevap sahibi+1 yılVayyy
Cevap sahibi+1 yılValla bildin👏
- +1 yıl
Estafurullah 🙏 bilgi ne kadar cok olursa etkili bilgiler cıkar ha tabi olrda hissedersem daha farklı şeylerdr ortaya cıkar, burada verdiğin bilgi ve yazıdaki auran cıkan sonuc
Cevap sahibi+1 yılSadece renkler bile çok şey söyledi zaten kırmızı da siyah da iddialı renkler
- +1 yıl
Başka sevdiğin renkler var mı
Cevap sahibi+1 yılYani şimdi ben iletişime geçtikçe lider ruhumun😁enerjisi karşı tarafa geçiyor mu sıradan bir konuşmada bile mesela
- +1 yıl
Aslında tam manalı istegine bağlı , eper yapılan şey hosuna gitmez ve hosuna gidilcek bişey yapmak istersen enerjin ike ortamı istediğin yere çekebilşyorsun konusmalarla mevzuyu istediğin noktaya çekebilirisn
Cevap sahibi+1 yılBebek mavisi lila turuncu bebek sarısı tatlı pembe tonları böyle gidiyor yani
Cevap sahibi+1 yılCiddi ortamlarda sessiz kalırım ama samimi olduğum ortamlarda ve canım isterse dinletirim kendimi doğru orası da yani
- +1 yıl
Bilgiyi seviyosun , sıcak kanlı birisin, çabuk kaynaşırsın ve cabuk sogursun netsin, duygusal yönün güçlü hayal kurmayı seviyor gibisin, eğlencelisin ama canın sıkkın oldumu o sıkıntıyı yaşamanıda kimse engelleyemez gibi
Cevap sahibi+1 yılVay vay vay diyorum ve teşekkür ediyorum 😃
- +1 yıl
Rica ediyorum 🙃🙃🙏🙏 galiba uyku saatinde geldi 🙃
Cevap sahibi+1 yılGece uyumuşum 😄
- +1 yıl
Evet o belliydi günaydın. 😄
Cevap sahibi+1 yılBu çakra ve aurayı biraz araştırıcam bakalım
Cevap sahibi+1 yılGünaydın 🙈
- +1 yıl
Araştır bakalım neler bulucan 🙃🙃
Cevap sahibi+1 yılEn çok merak ettiğim şu çakra açma olayı nasıl açılıyor ve açınca neler oluyor 😄
- +1 yıl
Aslında çakralar herkeste açıktır , sadece çakralardaki enerji akışını kullanmayı öğrenirsin, ama işte bu yogacı oldugunu iddia edenler , oshocular kapalı bişeyi aaçtıklarını iddia ederler 🤣🤣 sadece enerji akışını kontrol etmeyi. bilsen yeterli sonraki kısımda çakra merkezlerini genişletme başlar ondan sonra yetenekler üzerine antreman filan
Cevap sahibi+1 yılVay vay hep yanlış biliyor muşuz baksana
Cevap sahibi+1 yılEnerji akışı iyi olunca yeteneklerini konuşturuyorsun yani doğru mu anladım
- +1 yıl
Yok aslında dogru gibide cok aşırı yüzeysel 🙏
Cevap sahibi+1 yılPeki bu enerji akışını nasıl kontrol edicez
- +1 yıl
İyi ve güçlü olunca ne kadar çok enerji varsa okadar etkili kullanırsın yetenekleri, bunlar duru görüsünden, tedavisine, dövüş sanatlarından, zihinsel gelişimlere kadar birçok noktada
Cevap sahibi+1 yılBu kadar etkili olduğunu bilmiyordum
- +1 yıl
Bir çok yöntem meditasyonlar, eğitimler filan bide daha hızlı sonuc getirem mevxular var ama genelde sıkıntılıdır
Cevap sahibi+1 yılNe gibi
- +1 yıl
Duru görücüleri biraz takip et, şöyle bir soru cıkar ortaya binlerce kişi neden nasıl bu kişiyi takip eder
- +1 yıl
Ne ne gibi
Cevap sahibi+1 yılHızlı sonuç getiren mevzular var ama sıkıntılı dedin onu merak ettim
Cevap sahibi+1 yılDuru görü dediğin tam olarak ne?
- +1 yıl
Bir çok çeşidi varda ulu orta söyliyrbilcegim şeyler değil 🙏 saçma alakası olmayan kişiler mrvzuya atlar
- +1 yıl
Duru görü , seviyeleri var ama kabaca görüler görme mevzusu bir mevzuyla alakalı görüler görürsün
Cevap sahibi+1 yılAaa korkarım 🤣
- +1 yıl
O noktaya geldinmi korkar ısın dünyayı ele geçirme planları mı yaparsın bilemme 🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılPeki o kadar kişi neden duru görücüleri takip ediyormuş anlatıyordun yarım kaldı
Cevap sahibi+1 yılBen değil be öyle insanlardan korkarım
Cevap sahibi+1 yılBen bişeyler görsem ödüm patlar zaten 😂
- +1 yıl
Anlatmıyodum bu bir soruydu 🤣🤣 çünkü duru görücülerin anlatıkları şeyleri hayatlarında görürler ve verilen tavsiyeyi dinlediklerinde olumlu sonuclar alırlar daha sonra bu kişileri yaşam koçları ilan ederler ve onların yönlendirmeleriyle hayatlarını şekillendirirler
- +1 yıl
Bu görne sahne görme 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılHaydaaa soru diyecektim sonra çemkirir bu anlatıyordum soru değildi der diye anlatıyordun dedim ona da çemkirdin 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılTamam tamam sen haklısın 😜
Cevap sahibi+1 yılSen yazmadan yazayım bari dedim 😁😁
- +1 yıl
Ben çemkirme trip atma vs benzeri şeyleri pek uygulamam 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılBu duru görü çakraları hızlı açmak için yapılan sıkıntılı iş bunların hepsi minik dostlarımızla ilgili olmasın 😂😂
Cevap sahibi+1 yılDediğin gibi olsun usta
- +1 yıl
Suflilerle yapılanlarda var kabala vudu ibrani büyüleri, zen tılsımları gibi istiyorsan onlarıda öğrenebilirsin 🤣
Cevap sahibi+1 yılBenim büyüyle tılsımlar işim olmaz Allah nasip etmesin
Cevap sahibi+1 yılKendi çakramı kendim açarım 🤣🤣
- +1 yıl
Ben simyayhı araştırırkrn girmediim delik kalmadı 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılPsikolojin bozulmadı mı cidden sakıncalı işler
- +1 yıl
Hayatla bağı kopanların psikolojisi bogulur, ayrıca Allah var gam yok bu hayatta 🙃 ben sade meraklarımı araştırıyorum
Cevap sahibi+1 yılİyi bakalım
- +1 yıl
Arastırda bakalım sen neler öğrencen 🙃
Cevap sahibi+1 yılBu öğrendiklerin sana ne kazandırdı peki hislerinde bi değişiklik oldu mu daha iyi görme ne bileyim üçüncü gözün açılması falan
Cevap sahibi+1 yılBen genelde video izlerim onda da ilgimi
Çeken bişey yoksa bitiremem bile videoyu nasıl araştırıcam bilmiyorum 😄- +1 yıl
Yok bi işe yaramadı zati açıktılar 🙃🙃🙃 sadece daha dengeli kullanmalı istediğim zaman açıp kapamayı öğrendim ve daha birsğrü şey ama genel oalrak zaten hepsi açıktı
Cevap sahibi+1 yılAllah Allah
- +1 yıl
Videomu 🤣🤣 yok bildiğin deri kaplı kitaplar filan okudum işin ehillerini inceledim filan giib bendeki 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılAçıksa niye kapatıyon 🤣
Cevap sahibi+1 yılDiyorum ya nasıl araştıracağımı bilmiyorum bende video falan izlerim
- +1 yıl
Başka bir şey için enerji biriktiriyorumdur 🙃
Cevap sahibi+1 yılPeki ben çakralarımın ve üçüncü gözümün açık mı kapalı mı olduğunu nasıl anlarım
- +1 yıl
Bende bilmiyodum ki merak insanı sonsuz bir denize atar orada macera yasamana izin verir
- +1 yıl
Resimdeki benim, enerjimi hissetmeye çalıs benle alakalı tahminlerin hislerin olustumu yaz bende dogru veya yanlıs yazarım , resimden bişler hissedebiliyosan kapılar aralıktır sadece kullanmayı öğrenmen gerek
Cevap sahibi+1 yılSen açık olduklarını nasıl öğrendin
- +1 yıl
Ben kendimi normal sanıyodum , sonra diğer herkesin bunu yapamadıgını öğrendim diyelim
Cevap sahibi+1 yılFotona bakınca çok araştırmacı bir kişiliğin olduğunu hissettim 😜🤣🤣
- +1 yıl
Evet fazla muzip bir kişilik var , hayat cok sıkıcı dimi anlasılmak zaten zor etrafındakiler ergen tripkerinde , insanın arafta hissetmesi cok sıkıcıdır
- +1 yıl
Bu cümle ne hissettirdi 🙃
Cevap sahibi+1 yılÇok fazla duygusal değil de daha donuk daha hissiz ya da şöyle söyleyeyim sanki olaylara çok da duygusal yaklaşmıyor gibi ifaden var yani duygusal olman gereken durumlarda bile diğer insanlara göre donuk musundur ne bileyim uzaktan böyle hissettim sanki
Cevap sahibi+1 yılBir sürü cümle yazmışsın hangisini soruyorsun 😄
Cevap sahibi+1 yılYani bende anlaşılmak için çok çabalamam ayıptır söylemesi çok da s*kimde değil yani geçmişte yeterince taktım kafama
- +1 yıl
Hepsini diyom, bide sana yazıyom die güncelleme atmısım soruya 🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar istediğini düşünebilir umurumda değil ben de onlar için çok şey düşünürüm mesela 😉
Cevap sahibi+1 yılGördüm bende yapmıştım öyle bişey 😂
- +1 yıl
Az önce yazdıgım hissetirdi dediğim cümle hayatından bir parça yı anlatıyormu
- +1 yıl
Aklımı aldın demekki bende ne güncellemesi diı fiom 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılHerkesin hayatında olan şeyler değil mi bunlar zaten
- +1 yıl
Değil ne yazıkki 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılAklını mı aldım 😂
- +1 yıl
Bak site bile çöktü 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılO kadar zor şeyler sormadım yaw aklın niye bulansın 🤣
Cevap sahibi+1 yılSiteyi bilemem enerjime dayananmış olabilir 😜
- +1 yıl
Hahah belki enerji iyi gelmiştir sorunlarınla alakalı deildir 🤣
Cevap sahibi+1 yılSorunlarımla mı
Cevap sahibi+1 yılLaf mı soktun şimdi sen 😂
Cevap sahibi+1 yılSorular olmasın o
- +1 yıl
Ciddimisin ya 🤣🤣 laf sokmalık bir cümle yokki konusma biraz karıstı galiba 🤣
Cevap sahibi+1 yılOnun bilgisi sonradan geldi işte 🙈🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣 kafalar karışık ülkenin halinden normaldir 🤣
Cevap sahibi+1 yılNeyse boş ver onu yanlış anlamalar olabilir o sırada koşu bandından inmiştim nabzım bi milyondu sen çakradan bahset 😂
Cevap sahibi+1 yılÇakralarım açık olursa bilgileri daha sağlam aklımda tutabilir miyim böyle bişey mümkün mü çakra ile alakası var mı yani çünkü bende unutkanlık ve dikkat eksikliği hat safhada
- +1 yıl
Evet iyileşme hızın artar, dağpınıklık dikkat eksikliği kaybolmaya başlar, sitresten uzaklaşmaya başlardın vs gibi birçok etmeni vardır
Cevap sahibi+1 yılBuna çakra olayına kesinlikle çalışmalıyım o zaman 😃
Cevap sahibi+1 yılBilgiler için teşekkür ederim
- +1 yıl
Spor yapıyosan devam et
Cevap sahibi+1 yılSana pek faydam olmadı ama 😄bilgilendirdin sağol
Cevap sahibi+1 yılSpor iyi geliyor gerçekten
Cevap sahibi+1 yılAma bende devam ettirme sıkıntısı var inşallah bırakmam
Cevap sahibi+1 yılBen kaçar inşallah aradığını bulursun 👋
- +1 yıl
Bana kimsenin faydası olmaz , öyle maksat vakış açısını geliştirmek zaten , her sohbrtin karşılıklı faydaları vardır görmek meseledir hayatta başarılar vaz geçiyosan bişeyler kafanı meşgul eden duygulardan kurtul
- +1 yıl
Bide sana uygulamadan yorum yapamıyorum ekran siyahlasıyor sadece buraya yorum yapamıyom 🤣🤣 choremeden baglandım bidaha
Cevap sahibi+1 yılEkran niye siyahlaşıyor anlamadım 😂
Cevap sahibi+1 yılNeyse fazlasıyla bilgilendirdin zaten
Cevap sahibi+1 yılZorlamayalım ekranı daha fazla 😂
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende var galiba bu özellik. İçime doğuyor ya da düşündüğüm için oluyor çok tuhaf.
18 Yorumla- +1 yıl
Hangisi duru görümü var
Cevap sahibi+1 yıl6. his var bence. Duru görü neydi tam olarak
- +1 yıl
6. His gibi ama görüler görebilme mevzusu
Cevap sahibi+1 yılMesela bir kere içime doğdu galiba normalde hiç mesajlaşmadığım birine mesaj atasım geldi. Eğer atarsam bana şu teklifi yapacak dedim ve dediğim gibi oldu
- +1 yıl
İyimiş arasıra oluyor galiba , yoksa düzenli kullanabilyormusun
Cevap sahibi+1 yılBen farkında olmuyorum kendiliğinden oluyor
- +1 yıl
@Sorularbenden bahsettiğin gerçekleştimi 🙄🙄
- +1 yıl
Hiç deneme yaptın mı bilerek şunu bideniyim bakıyım oluyomu filan die
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yok dimi benim hahaaa
15 Yorumla- +1 yıl
Senin kesin vardır 🤣🤣
- +1 yıl
Ön görü vardır sende 🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣 yaparsın şüphe yok🤣
+1 yıl6. Hissimin kuvvetli olduğunu düşünüyorum
16 Yorumla- +1 yıl
Herzmaan kullanabiliyormusun yoksa arasıramı oluyor
- +1 yıl
İstediğim zaman oluyor odaklanmam yeterli. Bazende biri bir şey söylemeden ne söyleyeceğini içimden söylüyorum ve aynısını o da söylüyor bazen şaşırıyorum
- +1 yıl
Herkesete işe yarıyormu , ya da yaramıyorsa karşıdaki kişiler nasıl oluyor
- +1 yıl
Merak ettiğim şey şu. Biz içimizden geçirdik diye mi o geçiriyor yoksa onun aklımdan geçtiği için mi bizim aklımızdan geçiyor
- +1 yıl
İkiside olabilir@sorularbenden enerjin güçlüyse senin düşünce etki eder hislerin güçlüyse kişinin enerjisini hissedersin
- +1 yıl
@çılgınaura mesela içimden birini geçirdim beni rüyasında şöyle görsün dedim 1 kere bu da olmuştu şaşırmıştım aramız bozuktu çünkü belki düzelir diye öyle görsün istemiştim
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde bir şeyden şüphe ediyorsam bu doğrudur
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFark etmek ile alakalı biraz
016 Yorumla- +1 yıl
Farkettimmi sen 🤔
Cevap sahibi+1 yılÜstüne biraz kafa yorunca bakıp ama göremediğin şeyleri görüyorsun. Ama ben çok kafa yormuyorum bu aralar
- +1 yıl
Yani yoruyordun baya bu ara dinlenmeye çekildin , baya kendinden emin bir yazım şeklin var
Cevap sahibi+1 yılYani denilenebilir. Ama hayatın hızına yetisebilmek için bu tür şeyler ile çok zaman harcamalar lazım. Kendiliğinden olan şeyler de var tabii mesela rüyan gerçek çıkar, dejavu hissi yaşarsın sürekli, bir insanla ilk tanıştığında sana iyi mi kotu mi gelecek anlarsın. Ama bunlar her zaman olmuyor bende nasıl denilir bilmiyorum tam ama enerjiyi hissetmek kontrol etmek gibi biraz
- +1 yıl
İkisini aynı anda yapabilenler olabilirmi , hem bu hisleri hem hayatı aynı normal oranlarda yaşayabilirmi
Cevap sahibi+1 yılİşi gücü çok yoksa olabilir benim için. Kişinin kendisine bağlı ama tehlikeli konular biraz
- +1 yıl
Tehlikesi nedir acaba 🙏🙏🙏🤔
Cevap sahibi+1 yılBen yaşamadığım için net bir şey diyemem ama dünyadaki tek canlı biz değiliz. Başka canlıların enerjilerini hissedebilme musallat felan o tarz
- +1 yıl
Hımm enerji onlara yol açabilir diyosun korunmanın yöntemleri yokmudur , enerjisi fazla olan kendini koruyabilir mi
Cevap sahibi+1 yılHiç bilmiyorum ya araştırmak lazım. 3 ihlas 1 fatiha 1 nas 1 Felak okursun en kötü
- +1 yıl
Hımmm , peki bu hisleri geliştirmenin yollarını biliyomusun 🙏
Cevap sahibi+1 yılMaalesef ama net bi yol olmadığını söyleyebilirim hangi yol olursa olsun kendine bi şekilde uyarlarsin zaten
- +1 yıl
Tavsiye etcegin yollar hangisi 😄😄 ya da nasıl bu bilgilere ulaşırız
Cevap sahibi+1 yılDoğal Taş lar felan fayda sağlar. YouTube da bir sürü kanal vardır. Kendini felan bulmak ile alakalı ben de çok hakim degilim😇
- +1 yıl
Anladım daha ileri bir blginin peşindeyim tecrübe gibi 😄😄 tesekkür ederm alakan için 😄😄
Cevap sahibi+1 yılRica ederim😊
+1 yılVar gbi
09 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar güçlü sence
- +1 yıl
Yani üstüne gitsem baya yüksek seviyelere ulaşır. Ama bı seyleri bilmek fayda sağlamıyor sanki
- +1 yıl
Hayal kırıklıkları cok galiba
- +1 yıl
Evet.
- +1 yıl
Belki hşslerine gğvensen bu kadar hayal kırıklıgı yasanmazdı 🙄
- +1 yıl
Elden bı şey gelmiyor ki
- +1 yıl
İnsan vaz geçmemesi lazım ama
- +1 yıl
Yok bu konu daha farklı düşündüğünden
- +1 yıl
Ne gibi mesela
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar