Okşanmak veya kaşınmak sizin de uykunuzu getiriyor mu 😀?

Ben özellikle de kol ve sırt bölgemin kaşınmasını çok seviyorum. Ara sıra yakın olduğum insanlardan yapmalarını rica ediyorum. O kadar rahatlatıcı ki benim için 😀 Saatlerce beni yavaşca hafiften gıdıklayarak kaşısalar sıkılmam o derece. Bu arada bunu başkalarına yapınca onu izlemek bile hoşuma gidiyor ve uykumu getiriyor. Otobüste bir yere gidiyorduk arkadaşımla, iki kız arkadaş birlikte sohbet ederek oturuyordu biz de onların tepesinde ayakta dikiliyorduk, kız, arkadaşının elini hafifçe okşuyordu izlerken mayışmışım ayakta gözüm açık bi şekilde uyumuşum resmen arkadaşım olmasa durağı kaçırırdım kesin :D
Okşanmak veya kaşınmak sizin de uykunuzu getiriyor mu 😀?
Cevapla