2022 yılının yarısını devirmeye başladık sayılır. Yarı yıla kadar hayatında neler değişti? Ben yine düz devam bir şey değişmedi. Elinde bi pankart, koştuğu tek şart bildiği tek şey.. 🦁
Yılın yarısını geride bırakıyorken, hayatında neler oldu?
Listeden 11 tanesini yapmışım, yapmasaymışım daha iyiymiş dhfj Bi kaçını söyleyeyim, şehir zaten değiştirmiştim, saçımı boyadım ekstra kestim, piercinglerime bir kaç tane daha eklendi, yeni arkadaşlar edindim sonra o arkadaşları çıkardım falan fjfk
Çok güzel iş imkânlarım oldu , yeni arkadaşlarla tanıştım.. Hayatımda ki insanların çoğunu çıkarttım.. Tek başına yaşamanın, sade , öz yaşamanın daha dinlendirici , huzur verici olduğunu saptadım.. Bir yıl daha olgunlaşma evresine ilerledim.. Tecrübelerime yeni tecrubleer , planlarima yeni planlar kattım.. Sağlığıma, kendime daha fazla değer vermemin en doğru karar olduğunu , aslında daha önceden yapmam gereken olduğunu gözlemledim..😌cananım kendim 😍
Benim adıma öyle aman aman pozitif şeyler olmadı. Senenin bu dilimi hastalıklar ve ekonomik krizler ile boğuşmakla geçti. Yavaş yavaş yoluna giriyor bazı şeyler. Umarım ikinci yarısı en azından istediğim gibi geçer.
Of neler olmadıki anasını satayım 🤦 Büyük kararlar aldım. Hayatımı komple değiştirdim. Tek başıma, sıfırdan kendime ev kurdum. Çarşamba günü de dananın kuyruğu kopuyor. Umarım her şey daha güzel olur...
Saçımı her ay boyuyorum zaten 😂 Şubat ayında sevgilimden ayrıldım, işimi bıraktım. Aileden dayak yedim, babamla konuşmayı kestim. Dostumdan kazık yedim. Şimdi de hayatımı düzeltmeye çalışıyorum yıkıldık diye ölmedik ya
bir arkadaş kaybettim işe girdim ilişkim 2021'de başladı ve gayet güzel bir şekilde devam ediyor kg verdim yeniden spora başladım sokaktan bir can evlat edindim