Çocukken, annemin istediği gibi giyinirdim, zaten kendi istediğim gibi giyinebilme gibi bir lüksüm de yoktu. Annemse muhafazakar ve dindar bir kadındı, bana henüz çocukken uzun etekler giydirirdi. Hoşlandığım çocuğu görünce , ben o kötü kıyafetlerle olduğum için, saklanır ve çok korkup heyecanlanırdım adeta yüreğime inerdi. Maddi durumumuz da epey kötüydü. Babamın düzenli bir işi yoktu ve asgari ücretle çalışıyordu ve 6 kardeştik, ben en büyükleriydim, en büyük çocuk olmam hasebiyle de benden çok fazla olgunluk beklenirdi, bende ben bu olgunluklar bana göre mi değil mi demeden kabul ediyordum. Ve o zor ekonomik şartlar altında borç alarak ev de almıştı ailem. İstediğim yemekleri yiyemiyordum, okula aç gidip aç geliyordum. Kantine hiç gidemedim yanımda ketçaplı mayonezli sandviç hamburger yiyen arkadaşlarımın yemek kokuları canımı çok acıtıyordu.
Şu an yetişkinim ama bu günlerin bende izi oldu mu diye de düşünmüyor değilim...
Şu an yetişkinim ama bu günlerin bende izi oldu mu diye de düşünmüyor değilim...
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Hey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer