Kişilik & Karakter En fazla kaç saat sakin kalabiliyorsun? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 51 Yapay Zekaya Sor Vallahi bıktım!Libido gibi olur olmaz zamanda yükselen dolar beni delirtti. 😤 En fazla kaç saat sakin kalabiliyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u lotus-patra Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Ben hep sakinim be medan.Hele de son günlerde daha da sakin... 1 3 Yorumla Soran +1 yıl İnanmam. Kekdk Yorumla u lotus-patra +1 yıl 😂😂😂😂 o eski halimden eser yok şimdi... Yorumla Soran +1 yıl Ok bye kfk Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Duruma göre değişebilir 1 0 Yorumla
_Ćamdànnesneé_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 33 +1 yıl Tam sakinim diyorum bir telefon geliyor sinir krizi🤣 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle, telefon kullanmamalı. Yorumla
TantuniSultanSülüman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 81% +1 yıl Eve gelince sakinliyorum. is yerinde hep pimi çekilmiş bomba gibiyim 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Evde ne var fllf Yorumla TantuniSultanSülüman +1 yıl Bullugunu gösteren mi ') Yorumla Soran +1 yıl Ula tam dicektim, çocuğun pipisi mi mutlu ediyor diye fkf Yorumla TantuniSultanSülüman +1 yıl Ağa eve giderim çilingir kurarım gelir baaaabaaaaa babbaaa diye bakarım kabından almış 1 dilim basliyor yemeye etten almış yemeye bakiyo dişine göre yok susuk susuk diyor sucuk pisireymisim Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Birileri gıcıklık etmezse haftalarca sakin kalabilirim ama işte hayat şartları el vermiyor pek😃 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Haftalarca sakinlik sıkıcı olur. Dkd Yorumla Coraline-0 +1 yıl Öyle 😂 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Mesela şu an çok sinirli ve gerginim 15 dk önce pamuk gibi biriydim halbuki 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Noldu 😕 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Bu yorumu yazdıktan sonra 3613984 kere daha sinirlendiğim için o an neye sinirlendiğimi unuttum 🤔 Yorumla Soran +1 yıl Hey Allah'ım, ok bye Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Byee Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Konuya bağlı olaraktan sakinliğimi hiç bozmaya da bilirim. Hemen parlaya da bilirim. Karşımdaki belirler 1 16 Yorumla Soran +1 yıl Parlama konusunda yarışırım.😕 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hemen ilk an tepkin sanırım. 😀 Yorumla Soran +1 yıl Evet, hemen etki xmf Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Korkmamız lazım o halde 😀 Yorumla Soran +1 yıl Hayır, çünkü neden korkasın.😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bir şey demiyeyim bence parlarsın felan. 😀😛 Yorumla Soran +1 yıl Yöö gayet sakinim😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şimdilik 😅 Yorumla Soran +1 yıl Niye djd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyle sezdim 😅 Yorumla Soran +1 yıl Sezgilerin seninle alay ediii dkd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hep yanlış çıkıyor zaten güvenmiyorum 😂 Yorumla Soran +1 yıl Terket onu dkd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam seni mi kırcam 😅 Yorumla Soran +1 yıl Ok bye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Byyy Yorumla
genegeldimmm Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Beni de.Saatte 0 km boyunca dingin kalabiliyorum."Bu $/€/£ niye böyle?" diye kimse de bir şey yapmıyor ya 1 0 Yorumla
KıyametAlameti Takip Et Master Yaş: 42 , eic 62% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Genel olarak sakinim çok şükür. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Keşke ben de olsam Yorumla
kanya_ Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Soru cinsellikte mi shdhjshdjsj5 dakika filan 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Libido dedim diye dkf Yorumla
ortasekerlimon Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Üniversite'nin sitesinden not görüntüle'ye ve Ziraat mobile girene kadar sakin kalabiliyorum. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Libido gibi olur olmaz sjdjd evet evet sakinliği sevmiyorum canım sıkılır 1 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Genelde sakinim 1 13 Yorumla Soran +1 yıl Sitenin en sakini diyebilirim.😅 Yorumla Şişkoletta +1 yıl Valla mı 😶 Yorumla Soran +1 yıl Valla😂 Yorumla Şişkoletta +1 yıl Bundan haberim yoktu 😄 Yorumla Soran +1 yıl Bunu durduk yere söylesem iltifat olur, dediğini onayladım.😅 Niye haberin yokmuş skkd Yorumla Şişkoletta +1 yıl Sitenin en sakini olduğumu bilmiyordum 🙄 Yorumla Soran +1 yıl 😅 Soru açıp etiket mi yapsam dıkr Yorumla Şişkoletta +1 yıl Sitenin en sakini kim diye mi soru açacaksın 😅 Yorumla Soran +1 yıl İvet bjjj Yorumla Şişkoletta +1 yıl Bilmem nasıl istersen 😄 Yorumla Soran +1 yıl İnandıramıyorum napam😅 Yorumla Şişkoletta +1 yıl Yok yok inandım :)) Teşekkür ederim iyi bir şey söyledin çok sağ ol 😄 Yorumla Soran +1 yıl Haha ne demek Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı. Hiçe yakın 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aboo Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Genelde sakinimdir. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Maşallah djjf Yorumla
bucali-caglar Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. 3 saat falan 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Son günlerde neredeyse hiç 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben hep sakinim be medan.
Hele de son günlerde daha da sakin...
İnanmam. Kekdk
😂😂😂😂 o eski halimden eser yok şimdi...
Ok bye kfk
Duruma göre değişebilir
Tam sakinim diyorum bir telefon geliyor sinir krizi🤣
Kesinlikle, telefon kullanmamalı.
Eve gelince sakinliyorum. is yerinde hep pimi çekilmiş bomba gibiyim
Evde ne var fllf
Bullugunu gösteren mi ')
Ula tam dicektim, çocuğun pipisi mi mutlu ediyor diye fkf
Ağa eve giderim çilingir kurarım gelir baaaabaaaaa babbaaa diye bakarım kabından almış 1 dilim basliyor yemeye etten almış yemeye bakiyo dişine göre yok susuk susuk diyor sucuk pisireymisim
Birileri gıcıklık etmezse haftalarca sakin kalabilirim ama işte hayat şartları el vermiyor pek😃
Haftalarca sakinlik sıkıcı olur. Dkd
Öyle 😂
Mesela şu an çok sinirli ve gerginim 15 dk önce pamuk gibi biriydim halbuki
Noldu 😕
Bu yorumu yazdıktan sonra 3613984 kere daha sinirlendiğim için o an neye sinirlendiğimi unuttum 🤔
Hey Allah'ım, ok bye
Byee
Konuya bağlı olaraktan sakinliğimi hiç bozmaya da bilirim. Hemen parlaya da bilirim. Karşımdaki belirler
Parlama konusunda yarışırım.😕
Hemen ilk an tepkin sanırım. 😀
Evet, hemen etki xmf
Korkmamız lazım o halde 😀
Hayır, çünkü neden korkasın.😅
Bir şey demiyeyim bence parlarsın felan. 😀😛
Yöö gayet sakinim😅
Şimdilik 😅
Niye djd
Öyle sezdim 😅
Sezgilerin seninle alay ediii dkd
Hep yanlış çıkıyor zaten güvenmiyorum 😂
Terket onu dkd
tamam seni mi kırcam 😅
Ok bye
Byyy
Beni de.
Saatte 0 km boyunca dingin kalabiliyorum.
"Bu $/€/£ niye böyle?" diye kimse de bir şey yapmıyor ya
Genel olarak sakinim çok şükür.
Keşke ben de olsam
Soru cinsellikte mi shdhjshdjsj5 dakika filan
Libido dedim diye dkf
Üniversite'nin sitesinden not görüntüle'ye ve Ziraat mobile girene kadar sakin kalabiliyorum.
Libido gibi olur olmaz sjdjd evet evet sakinliği sevmiyorum canım sıkılır
Genelde sakinim
Sitenin en sakini diyebilirim.😅
Valla mı 😶
Valla😂
Bundan haberim yoktu 😄
Bunu durduk yere söylesem iltifat olur, dediğini onayladım.😅
Niye haberin yokmuş skkd
Sitenin en sakini olduğumu bilmiyordum 🙄
😅 Soru açıp etiket mi yapsam dıkr
Sitenin en sakini kim diye mi soru açacaksın 😅
İvet bjjj
Bilmem nasıl istersen 😄
İnandıramıyorum napam😅
Yok yok inandım :)) Teşekkür ederim iyi bir şey söyledin çok sağ ol 😄
Haha ne demek
Hiçe yakın
Aboo
hiç belli olmaz
Ok bye
Genelde sakinimdir.
Maşallah djjf
3 saat falan
İstediğim süre kadar
Son günlerde neredeyse hiç
Sakinim genelde
Hep sakinim ki