Sizde içinizden benim gibi kendinize talimatlar veriyor musunuz?

Mesela saçma gelicek belki de ama içimden kendime talimat vermezsem konuşmak bile istemiyorum. Diyorum kii kendime, biriyle konuşurken gözlerinle sürekli karşındakine bakma etrafa çevir. Ne biliyim mesela S harfini bastırarak konuş. Heyecanlı olunca çikolata yemicem diye içimden konuşuyorum. Böyle duygu durumunda bulunuyorum. Özürlümüyüm ben? 😦
Sizde içinizden benim gibi kendinize talimatlar veriyor musunuz?
Cevapla