En iyi arkadaşımı kıskanıyorum. bu yüzden onu çok kırıyorum. yardım?

Arkadaşlar merhaba, işyerinde birlikte çalıştığım ve beni abisinden farksız gören bir arkadaşım var. Her şeyimizi paylaşıyoruz birbirimizle. Ben onlardan birisi gibiyim. Aslında bende duygusal birşeyler de vardı eskiden fakat bu artık dostluk oldu. Onu herkesten kıskanıyorum. Hatta işyerinde hemcinsi olanlarda dahil. Onu onlarla eğlenirken görünce ben çıldırıyorum ve ona ters davranıyorum. Bunu açıklayamıyorum da. Kendime bile mantıklı gelmiyor bu. Ama yapamıyorum. Sonra çok pişman oluyorum ama faydası yok. bu yüzden sık sık sıkıntı yaşıyoruz onunla. Hatta artık tüm bağları kopartmamak için kendimi zor tutuyorum o an. Yüzünü bile görmek istemiyorum o an. Sonra sakinleşince bunun hiçbir mantığı olmadığını ve neden böyle bunun zoruma gittiğini kendime soruyorum, cevabını bende bilmiyorum. Neden böyle oluyordur?
En iyi arkadaşımı kıskanıyorum. bu yüzden onu çok kırıyorum. yardım?
Cevapla