Kimseyle sohbet hiç sarmıyor. Siz nasıl her gün birileriyle buluşup saatlerce oturuyorsunuz?

Ne benim sohbetim sarıyor ne etrafımdakilerin. Kimseyle güzel sohbet edilmiyor gibi bu ara. Nasıl düzeltebilirim bunu? Belki kafa dengi biri bulamadığım içindir diyorum ama herkesle iyi sohbet kurabilmem gerekirmiş gibi geliyor. Siz nasıl her gün birileriyle buluşup onda on vakit geçiriyosunuzz ya
Kimseyle sohbet hiç sarmıyor. Siz nasıl her gün birileriyle buluşup saatlerce oturuyorsunuz?
Cevapla