Kedisiz bir hayat düşünemiyorum.. 
Miyavdın, miyavlı sabahlar.. 🦁


Kedim.. O olmadan olmaz, çok canım sıkılır.. Yalnızlık şu an tercihim belki ama o da olmazsa yalnızlığa mahkûm kalırım.. Kedimsiz olmaz.. Düşüncesi bile berbat bi his.. Güzel bebeğim :(
Cevap
24Cevap
Oksijensiz bir hayat düşünemiyorum bende🙄
Aşkın yokluğu ama alıştık
Telefonumun yokluğu kötü olur o da çokta kötü değil.
Herhangi bir uzvumun yokluğu benim için kötü olurdu. Yaşamaz değil ama insan yine de eksik kalırdı.
Utanma duygusunun olmaması zor olurdu insanların bir şeyler yapıp yapıp yüzlerinin kızarmaması üzücü bence.
Özgürlük. Bişeyi yasaklasalar da örgütlensek de belalarını versek ellerine. Canım sıkılıyor yer yerinden oynasın istiyorum artık.
Ben de köpeksiz yaşayamam. Hayatımda olması gereken tek arkadaş ve tek sevgili. İşim gereğiyle narkotikten alacağım 😃 tabii gelecekteki işim.
Anammm ne tatlış bir resim ya💘💘 ben kahvesiz düşünemem birde airpodssuz bir hayatı daha önceden nasıl yaşamışız bilmiyorum.
Kendim ve ailem dışında hiç kimsenin yokluğu benim için kötü olamaz. Rabbim birini uzaklaştırıyorsa mutlaka bunda bir hayır vardır.
Bir yemek sonrası içilen çayın, bir de yorgunluk kahvesinin yeri büyük ben de.
Huzur Oda zaten yok ama düşündüğüm kadar da kötü olmadı belkide ben alıştım
Aile, parasızlık ve aşk ( aşksızlığa da alıştım artık )
Vücudumla alakalı herhangi bir organ, doku falan. Allah sağlıktan düşürmesin.
kendimsiz ya ben hiç olmasaydım 🥺 bu çok korkunçlu ve üzünçlü
Annemin, kardeşimin umarım bütün sevdiklerimiz ömrümüzun sonuna kadar beraber yaşarız. 😊
Kendi ailemin ve kocamın, kocamın annesi ve babası onlar ölse yıkılırım mahfolurum
Elektro gitarla atılmış tüm soloların bir anda silinip gitmesi.
Yokluğunun zorluğunu hissettiğim bir şey vardı. Çok ağır gelmiyordu ama ağır bir şeymiş.
Sevgisizlik , birine bir şeye karşı sevgim bitmemeli
Spor ve müzik. Bu ikisi olmazsa kontrolden çıkar, simülasyona yeni bir renk katarım.
Gökyüzünün yokluğu olabilir.
Şu an bilgisayarımdaki excel yokluğu çok kötü😕
Ben de kitapsız kedisiz ve şarkısız hayat düşünemiyorum
Aile.. Yokluğu halden beterdir diye düşünüyorum. Allah ailesi olmayanlara yardım etsin❤️💐
Kitapların tabiki de, onlarsiz bir hayat düşünemiyorum
Dün 5 tane kedim doğdu 🥺🥺
Ahah minik minik parmak kadarlardır şimdi onlar cins mi kediler oy
Biri öldü 😔 kedimin ilk doğumuydu birsz zorlandı evet aşırı küçüklerrr
Tüh niye öldü acaba üzüldüm şu an
İlk başta kuyruğu çıktı 2-3 saat öyle kaldı muhtemelen havasız kaldı öldü
Veterinerlik olmuş o durum. Çok uzun süre kalmış tüh
Aile, aşk ve su...
Doların yokluğu kötü oluyor 🤣
Yokluk içinde yaşamaya alıştım
Ailemin yokluğu benim için kötü olur
Sevdiğim insanların varlığı ve ilgisi.
Ailemin, telefonumun, suyun, elektriğin.
Ailemin..
Sevdiğim herşeyin herkesin
Sigarasız hayat çekilmez gibi geliyor 😏
Sağlık deyim ben buna..
Annemin yokluğu benim için kötü olur.
Sevdiklerimin
Sanatsız bir hayat düşünemiyorum.
Sağlık, huzur.. bunlar yoksa her şey bir hiç
Ailemden her hangi bir ferdin
O kadar haklısın ki bende kediSiz düşünemiyor asla
Ailem, abimin ve güzel olan herşeyin
Çay ve kahvenin. Düşününce bile başım ağrıyor
İç huzurumu kaybedersem mahvolurum
O’nıun yokluğu… 🥺
Cinsellik demek istiyorum ve diyorum
damsızlık
ne kedisi beyaaaaaaa
İnsanız ve her şeye alışıyoruz maalesef
Ulaa benim profil resiminin ne işi var burada
Biraz gülümseme ekledim, sakallarını kestim ve bir de kedi koydum. Fena mı oldu
Ya varya karıya benzetmiş sin beni
Zaten kaybettim
Bana gerekli olan kişiyi
İnternetin.
para internet ve s e k s
Aşk yok
Kötü değilim
Kendimsiz
iş olmaması
Benim de kedisiz
Moralimin yokluğu.
Bağ kurduklarımın...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?