Direkt sohbeti keserim. Menfaat ve çıkar ilişkini hiç sevmiyorum. Yakın arkadaş, dost olur anlarım ama bu resmen selam verip borçlu çıkmak olmuş.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben kim olursa olsun azda olsa veririm. Çünkü biri para istedi birkaç yıl önce benden biraz vardı yanımda vermedim birden kayboldu pişman oldum çok ciddiyim doğru bu.